ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
فناوری ایران

معاون پزشکیان از وزیر ارتباطات برای پیگیری رفع محدودیت‌های اینترنت قدردانی کرد

حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد با تدبیر و تصمیم‌گیری مناسب، شرایط دسترسی به اینترنت به‌زودی بهبود پیدا کند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ | ۰۸:۱۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پیگیری‌های وزیر ارتباطات برای رفع محدودیت‌های اینترنت قدردانی کرد و گفت تداوم این وضعیت، زندگی مردم و به‌ویژه فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، عبدالکریم حسین‌زاده در دیدار با ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اثرات محدودیت اینترنت بر کسب‌وکارها اظهار داشت:

«روستاییانی که معیشت آن‌ها به اینترنت و فروش محصولاتشان در بستر فضای مجازی وابسته است، بیش از دیگران از این وضعیت آسیب می‌بینند.»

او ابراز امیدواری کرد با تدبیر و تصمیم‌گیری مناسب، شرایط دسترسی به اینترنت به‌زودی بهبود پیدا کند.

متن توییت توسط ایکس به صورت خودکار به انگلیسی ترجمه شده است.

در این دیدار، وزیر ارتباطات نیز توسعه ارتباطات روستایی را یکی از محورهای اصلی عدالت ارتباطی دانست و گفت هدف وزارتخانه کاهش شکاف دیجیتال میان شهر و روستا است. هاشمی تأکید کرد:

«تمام تلاشمان این است که هر قدمی که در وزارت ارتباطات برمی‌داریم در راستای تحقق عدالت باشد.»

به گفته او، دسترسی پایدار و باکیفیت به اینترنت می‌تواند علاوه بر توسعه آموزشی و اقتصادی، به کاهش مهاجرت روستاییان نیز کمک کند.

وزیر ارتباطات همچنین از بازنگری در ارزیابی وضعیت اینترنت روستاها خبر داد و گفت در دولت چهاردهم، کیفیت واقعی دسترسی نیز در آمار اتصال روستاها لحاظ شده است.

در این نشست همچنین درباره آسیب‌های واردشده به زیرساخت‌های ارتباطی مناطق روستایی در جریان جنگ و ضرورت تسریع در بازسازی آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

مجتبی آستانه
مجتبی آستانه

دانشجوی برق بودم، تو دانشگاه برنامه‌نویسی درس می‌دادم، اما در نهایت خبرنگار شدم. چراییش هم به یک سوال تکراری هم‌دانشگاهیم بر می‌گرده: «چرا نمی‌نویسی؟». به بررسی صورت‌های مالی و تحلیل کسب‌وکارها علاقمندم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (447 مورد)
  • Ali-reza
    Ali-reza | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    مسخره‌ها 😂

  • Ali_Zem
    Ali_Zem | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    باید سرپا ایستاد و ۲ هزار ساعت براشون باید دست زد

  • SayedAmir
    SayedAmir | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    دیگه هرچی می‌خواست بشه شد
    کسب‌و کارهای پیج‌های اینستا نابود شد
    چنل‌های یوتیوبی که سه‌ماهه فعالیتی نداشته نابود شد
    هرکی خواست وی‌پی‌ان‌های کلان‌قیمت تو پاچه‌مون کنه کرد
    مافیای اینترنت پرو هم سودشو تو این وضعیت کرد.

    • No_Internet_Connection
      No_Internet_Connection | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      چنل های یوتوب از دی ماه تا الان فعالیت نداشتن
      یعنی ۵ ماه!!!!

      • SayedAmir
        SayedAmir | 1 ماه قبل

        وقتی محتوای چنل من با زبان فارسی بود، فارسی‌زبانی نمی‌تونه بره یوتیوب و ویدئوهامو ببینه که، پس افت شدید می‌کنه!

  • IDoNotHaveHopeAnyMore
    IDoNotHaveHopeAnyMore | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    خوده پزشکیان که میگفت مخالف فیلترینگ هست، حتی نمی تونه هیچ کاری بکنه.
    کسی که متخصص قلب است، باعث ایست کامل قلب اینترنت است.
    .
    اون وقت به دمش گفته بره پیش ستار شی شی کنه؟
    .
    خدا به داد برسه

  • Arminium0
    Arminium0 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    اول که خود گویی خود خندی
    دوم که شکاف دیجیتال شهر و روستا رو کم کردید دیگه. بنده مطالبه قطع کابل های اینترنت خلیج فارس رو دارم تا شکاف ما و دنیا هم کم بشه.

    • Mehr7400
      Mehr7400 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      درست میگه! شکاف بین شهر رو روستا رو کم کردن! کلا اینترنت رو قطع کردن تا دیگه شکاف و تفاوتی بین شهر و روستا وجود نداشته باشه!!!!

    • Ali_badbakht
      Ali_badbakht | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      اما شکاف بین طبقاتمون رو زیاد کردن

  • Anias
    Anias | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    وزیر ارتباطات: وصل نشد ؟
    مسئول قطع اینترنت: نه
    معاون پزشکیان: آفرین آفرین

    • Red_Devil
      Red_Devil | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      آفرین‌آفرین، مال یکی دیگه نبود؟

  • Alimyname
    Alimyname | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    پپسی بیارم یا کوکا برای هم باز کنید؟

    • Disordered
      Disordered | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      ۷-آپ

    • Disordered
      Disordered | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      و داکتر پپر

  • TO3
    TO3 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    میتونیم از "****" هم استفاده کنیم یا بهشون بر میخوره؟

    • مجتبی آستانه
      مجتبی آستانه | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      بر میخوره. خب بگید: ساکت شو

      • Bimbo D'oro
        Bimbo D'oro | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

        "ساکت شو" حق مطلب را در مورد اینها ادا نمیکنه

      • TO3
        TO3 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

        چشم🙏

  • TO3
    TO3 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    شمایی که نمیتونید کاری بکنید حرفی هم نزنید

    • Mahan_03
      Mahan_03 | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

      میخوان یک نقشی هم داشته باشن تو این ماجرا

  • balabalabala
    balabalabala | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

    تلاش های من و وزیر ارتباطات برای وصل شدن اینترنت یک اندازه بود

    • HamedRk
      HamedRk | 1 ماه قبل

      تازه اگه بیشتر نباشه!چون یحتمل اونی که سیم سفید داره حتی فکری برا وصل شدن به نت نمیکنه چون الردی داره..

  • Anias
    Anias | 1 ماه قبل

    متاسفانه کار دیگه ای از دستمون بر نمیاد البته میشه مثل معاون پزشکیان کار آفرین شد

  • freephoenix
    freephoenix | 1 ماه قبل

    چون هیچ‌کدوم ایرانی نیستن. حتی اگه تو شناسنامه‌شون اسم ایران باشه هم ایرانی نیستن و نخواهند بود.

  • HESAMODENCHALABEI
    HESAMODENCHALABEI | 1 ماه قبل

    😂😂😂مختون رو دادید اجاره !!
    این جکا چیه می گید !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی