ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مشاوره حقوقی؛ راهکار پیشگیری از کلاهبرداری

کلاهبرداری به دلیل نا آشنایی مردم با مسائل حقوقی، شکلی از کلاهبرداری است که در آن قربانی به علت عدم اطلاع از موارد حقوقی؛ مورد سوءاستفاده شیادان قرار می‌گیرد. این نوع کلاهبرداری با یک امضاء ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کلاهبرداری به دلیل نا آشنایی مردم با مسائل حقوقی، شکلی از کلاهبرداری است که در آن قربانی به علت عدم اطلاع از موارد حقوقی؛ مورد سوءاستفاده شیادان قرار می‌گیرد. این نوع کلاهبرداری با یک امضاء اشتباه رخ می‌دهد. فرد مالباخته معمولا قرارداد، سند یا نامه‌ای را بدون مطالعه کامل یا بدون اطلاع از معانی و مفاهیم موارد موجود در سند امضاء کرده است. گاه ممکن است طرف مقابل بند، ماده یا تبصره‌ای را به قرارداد اضافه کند که به دید سطحی مهم به نظر نرسد؛ اما همان یک بند می‌تواند آنقدر قدرتمند عمل کند که تمام سرمایه زندگی فرد دیگر را تصاحب کند. اینجاست که فرد قربانی برای احقاق حق خود گرفتار دادگاهها و دادسراها می‌شود. متاسفانه در ایران، مردم پس از بروز مشکل به وکلا مراجعه می‌کنند. در حالیکه همه این مسائل تنها با انجام یک مشاوره حقوقی ساده قبل از انجام هر معامله یا بستن هر نوع قراردادی قابل پیشگیری است. با واکاوی رفتار افراد به منظور یافتن علت عدم دریافت مشاوره حقوقی قبل از تنظیم قراردادها به سه دلیل عمده می‌رسیم:

1-  عدم دسترسی به وکیل در هر زمان و هر مکان

2-  هزینه بالا

3-  عدم شناخت وکیل مجرب

از آنجایی که پیشرفت علم می بایست در خدمت افراد جامعه باشد، پلتفرم مشاوره آنلاین حقوقی عدلینو با درک این نیاز و با به کارگیری پیچیده‌ترین و گران‌ترین تکنولوژی های روز دنیا، خدمتی جدید در حوزه خدمات حقوقی ارائه کرده است. این پلتفرم که با وکلای مجرب و متخصص در حوزه های مختلف حقوقی همکاری می کند، این امکان را به کاربران می دهد که با نصب اپلیکیشن های اندروید و ios عدلینو در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه به صورت آنلاین و حضوری از مشاوره وکلای درجه یک بهره مند شوند. با استفاده از اپلیکیشن عدلینو کاربران می توانند در هر لحظه به لیست وکلای آنلاین یا آفلاین دسترسی داشته باشند و با توجه به حوزه های تخصصی و رزومه هر وکیل نسبت به دریافت مشاوره آنلاین در آنی و یا رزرو مشاوره حضوری اقدام نمایند. امکان ارسال مدارک مربوطه و چت با وکیل از جمله سایر امکانات این اپلیکیشن می باشد. با پلتفرم مشاوره آنلاین عدلینو در هر لحظه و در هر مکان بهترین وکلا همراه شما هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی