ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

موسسه آموزشی آتریا؛ استارتاپ خود را طراحی کنید ، آینده را بسازید

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نوپا نیاز به دانش و مهارت تبلیغات دارد، به‌طوری‌که اگر نتوانید خود را به بهترین شکل به بقیه معرفی کنید تقریبا شکست خورده­‌اید. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارها برای معرفی خدمات، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نوپا نیاز به دانش و مهارت تبلیغات دارد، به‌طوری‌که اگر نتوانید خود را به بهترین شکل به بقیه معرفی کنید تقریبا شکست خورده­‌اید.

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارها برای معرفی خدمات، کالا یا هرچیز دیگری به مردم داشتن یک وب‌سایت یا اپلیکیشن است. بنابراین همه آن‌هایی که می‌خواهند یک کسب و  کار جدیدی را شروع کنند باید این آچار را درون جعبه ابزار خود داشته باشند. ما در موسسه آموزشی آتریا با بهره‌مندی از اساتید باتجربه در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی سایت، ناب ترین محتوای آموزشی را در قالب بسته های آموزشی پروژه محور به دانشجویان ارائه می­‌دهیم.

دوره آموزش طراحی سایت به‌عنوان یک خوراک کامل برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به سرعت ایده خود را به واقعیت تبدیل کرده و یک سایت زیبا و Responsive را برای محصول یا خدمات خود ایجاد کنند گزینه بسیار مناسبی است.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که آشنایی کمی با HTML و CSS دارند ولی می‌خواهند طراحی Theme را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزند با استفاده از مطالبی که در این دوره در اختیار آنان قرار خواهد گرفت می‌توانند به‌راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

در این دوره علاوه بر HTML و CSS مباحثی همچون SASS  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

برنامه نویسی سی شارپ (C#)

امروزه زبان‌های برنامه نویسی متعددی وجود دارند که مدیران پروژه‌ها بر اساس نیاز نرم‌افزار و امکاناتی که خود نیاز دارند، می‌توانند برای توسعه استفاده کنند.

شاید شما بخواهید یک زبان برنامه نویسی رو به هر دلیلی به خاطر علاقه یا درآمد و تخصص یاد بگیرید اما نمیدانید کدام زبان را برای شما مناسب است و چطور آن را یاد بگیرید.

سی شارپ

C#یک زبان برنامه نویسی شیء گرا است . این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و به‌عنوان یک زبان استاندارد تایید شود.

زبانC#  زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌هایی همچون HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد. این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه‌های اقتصادی و بزرگ، انتخاب بسیار خوبی است. به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبان‌های برنامه نویسی است .

آینده‌ی زبان برنامه نویسی سی شارپ:

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یک بار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است. در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C#  و جاوا پرچم دار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در ردیف چهارم جدول زبان های برنامه نویسی قرار دارد.

چه کسانی سی شارپ کار می‌کنند؟

میزان رشد زبانC#  در سال ۲۰۱۶ برابر با ۸۸% بود. به جرات می توان گفت اولین زبان برنامه نویسی دسکتاپی در ایران که بیشترین طرفدار را دارد همین زبان سی‌شارپ هست. زبانی که قدرت بالایی در نوشتن انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها دارد. شما با استفاده از زبان سی‌شارپ می‌توانید انواع برنامه های دسکتاپی، موبایل، وب و . . . را بنویسید. معمولا تعداد زیادی از شرکت ها از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند. وقتی سی شارپ بلد باشید به راحتی می‌توانید  ASP.Net یاد بگیرید و راحت برنامه های تحت وب بنویسید. اگر این زبان را در کنار ASP.Net Core بلد باشید به جرات می توان گفت که مشکل پیدا کردن شغل نخواهید داشت. چون روزانه از شرکت‌ها مختلف دنبال برنامه‌نویس سی شارپ و ASP.Net  Core هستند. شما علاقمندان می توانید جهت یادگیری این زبان برنامه نویسی بسته آموزش برنامه نویسی سی شارپ ما را تهیه نمایید.

برنامه‌نویسی تحت وب

برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و کارآمد وب چه باید کرد؟

این سوالی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به این حرفه به‌دنبال پاسخ آن هستند. قبل از پاسخ به این سؤال بهتر است نگاهی به مشکلات رایج این مسیر بیاندازیم:

  • پروژه محور نبودن دوره‌ها
  • به روز نبودن محتوای آموزشی دانشگاه‌ها
  • عدم آگاهی و راهنمایی درست دانشجو جهت انتخاب مسیر درست
  • منطبق نبودن دوره آموزشی با میزان ساعت در نظر گرفته شده برای آن دوره

مجموعه آتریا با چندین سال سابقه فعالیت آموزشی تلاش کرده است تا این موانع و مشکلات را برطرف کند و این مسیر را برای علاقه مندان به برنامه‌نویسی هموار سازد. بازار کار همیشه مد نظر مدیران این مجموعه بوده و تلاش کرده‌ایم تا حداقل فاصله بین نیاز بازار کار و طراحی دوره ها وجود داشته باشد.

بنابراین اگر قصد دارید یک برنامه‌نویس حرفه‌ای وب با حقوق بالا شوید بسته آموزش پروژه محورASP.NET Core MVC & Webapi   همه آن چیزی است که نیاز دارید! تمام تمرکز این دوره روی تکنولوژی های .Net Core 5  قرار گرفته است تا دانشجویان در پایان این دوره بتوانند هر پروژه ای را با سرعت و کیفیت بالایی طراحی و پیاده‌سازی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی