ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه آنلاین مای شیائومی مرجع تخصصی اخبار و محصولات شیائومی افتتاح شد

چه بخواهیم، چه نخواهیم برند شیائومی در ایران بسیار محبوب شده است. ویژگی اصلی محصولات شیائومی قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بالای آن است. یکی از مزایای برند شیائومی کار کردن بر روی طیف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه بخواهیم، چه نخواهیم برند شیائومی در ایران بسیار محبوب شده است. ویژگی اصلی محصولات شیائومی قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بالای آن است. یکی از مزایای برند شیائومی کار کردن بر روی طیف وسیعی از محصولات است. از درپوش فاضلاب گرفته تا توالت فرنگی و کتری برقی و هر محصول دیجیتالی و غیر دیجیتالی در سبد محصولات شیائومی وجود دارد.

تصور کنید که شما خواب هستید، دستبند شیائومی که بر روی دست شما قرار دارد از ضربان قلب شما متوجه می شود که در حال بیدار شدن هستید، دستبند به کتری برقی که در آشپزخانه هست دستور می دهد که آب را جوش کند! تا وقتی شما از خواب بیدار می شوید آب کاملا جوش آمده باشد. بله! برند شیائومی تمام محصولات اطراف شما را هوشمند می کند.

با این مقدمه، باید متوجه شده باشید که شیائومی در حال تبدیل شدن به یکی از برندهای محبوب بازار ایران است. سایت مای شیائومی آمده است تا این محصولات را ارائه کند. اخبار به روز، بررسی محصولات، آموزش های لازم در کنار فروش آنلاین محصولات با ارسال به سراسر ایران از اهداف اولیه مای شیائومی است. اگر قصد خرید موبایل شیائومی را دارید فروشگاه مای شیائومی بهترین انتخاب برای شما است.

همچنین اگر امکان خرید نقد محصولات را ندارید مای شیائومی امکان خرید اقساطی را با چک و یا سفته تا 24 ماه برای شما فراهم کرده است. ضمنا اگر ساکن تهران هستید می توانید خدمات پرداخت در محل ما را تست کنید.

تخفیف های شگفت انگیزی برای شما داریم که می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مای شیائومی از آنها به موقع با خبر شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • navid
    navid | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    ایشالا که خوب باشه. یه مشکلی که نمایندگی های رسمی و غیر رسمی و شرکت هایی که فقط رو یه برند کار می کنن اینه که باید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد از اون برند موجود باشه. بارها دیدم که همین شیائومی یا اپل یا بقیه ی برندها تمام محصولات ناموجوده ولی توی بازار هست و تولیدش هم متوقف نشده. شرکتی یا سایتی که داره رو یه برند کار می کنه باید هر محصولی از اون برند رو داشته باشه نه اینکه ماه ها اون محصول ناموجود باشه ولی تو بازار باشه.

مطالب پیشنهادی