ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یک پزشک به خانواده خود اضافه کنید

روزگاری دسترسی مستقیم به پزشکان یک آرزوی محال بود، بیماران برای ملاقات با بهترین پزشکان باید از شهرها و روستاهای مختلف به پایتخت می‌رفتند و ساعت‌ها پشت در مطب به انتظار می‌نشستند تا شاید پزشک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روزگاری دسترسی مستقیم به پزشکان یک آرزوی محال بود، بیماران برای ملاقات با بهترین پزشکان باید از شهرها و روستاهای مختلف به پایتخت می‌رفتند و ساعت‌ها پشت در مطب به انتظار می‌نشستند تا شاید پزشک را ملاقات کنند. پزشکان هم به دلیل وقت محدود و مراجع زیاد فرصت زیادی برای هر بیمار نداشتند، همیشه بسیاری از سوالات مراجعه کننده بی‌پاسخ می‌ماند. تکنولوژی این روزها به دنیای ما رنگ و بویی تازه بخشید و ارتباط آنلاین با بهترین پزشکان در سامانه دکتر ساینا با چند کلیک امکان پذیر شده. ولی آیا می‌توان با پزشکان به‌صورت آنلاین صحبت کرد؟

دکتر ساینا چیست؟

دکتر ساینا سامانه جامعی برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی است که بهترین پزشکان را در یک بستر آنلاین گرد هم آورده تا بتوانید در زمینه‌های مختلف پزشکی مثل قلب و عروق، زیبایی، کودک، ریه، داخلی، تغذیه، روانشناسی و... با آن‌ها مشورت کنید.

در حال حاضر بیش از 450 پزشک پس از بررسی دقیق کمیته پزشکی دکتر ساینا و تایید سوابق تحصیلی، تجارب کاری و عملکرد به این سامانه اضافه شده‌اند. شما با اطمینان می‌توانید از خدمات این پزشکان استفاده کنید، چراکه عملکرد و مشاوره‌هایی که ارائه می‌کنند به صورت پیوسته توسط کیمته پزشکی ارزیابی می‌شود تا از کیفیت کار آن‌ها اطمینان حاصل شود.

اگر به هر دلیلی از مشاوره راضی نباشید هم می‌توانید تمام وجهی که پرداخت کرده‌اید را دریافت کنید. همین حالا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید و از پزشکان فوق تخصص و متخصص مشاوره آنلاین یا تلفنی دریافت کنید.

مشاهده لیست تخصص‌ها

مشاوره دکتر ساینا به چه صورت ارائه می‌شود؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین دکتر ساینا کافی است به سایت این سامانه مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندروید آن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید.

با یک ثبت نام ساده و چند کلیک می‌توانید از بین پزشکان موجود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک وقت مشاوره مناسب بر مبنای زمان آزادی که در اختیار دارید ثبت کنید.

پس از واریز وجه مشاوره به صورت آنلاین که در مقایسه با مراجعه حضوری مقرون‌به‌صرفه‌تر است، پزشک با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

به کمک این سامانه می‌توانید مدارک پزشکی، نتایج آزمایش و تصویر داروهایی که مصرف می‌کنید یا علائم مشهود بیماری را در قالب فایل‌های مختلف برای پزشک ارسال کنید تا تشخیص و درمان ساده‌تر شود.

پشتیبانی دکتر ساینا به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی در ایام تعطیل در دسترس شما است تا بتوانید سوالات خود را به ساده‌ترین شکل ممکن مطرح کنید.

چرا عضویت در دکتر ساینا برای همه لازم است؟

دسترسی ۲۴ ساعته به بهترین پزشکان دیگر یک رویا نیست بلکه دکتر ساینا شرایطی را فراهم کرده تا شما در منزل، محل کار یا هر جایی که راحت هستید بدون نیاز به خروج از منزل با پزشک خود در ارتباط باشید. ارتباط در بستر اینترنت و به صورت آنلاین یا تلفنی برقرار می‌شود و این پزشک است که با شما تماس می‌گیرد. بیش از یک میلیون مشاوره موفق ثبت شده در این سامانه نشان دهنده اعتماد کاربران به دکتر ساینا است.

اگر به مشاوره پزشکی نیاز دارید و به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا یا هر دلیل دیگری قصد خارج شدن از منزل را ندارید همین حالا در سامانه دکتر ساینا ثبت نام کنید و از مزایای مشاوره آنلاین پزشکی بهره‌مند شوید.

دریافت مشاوره پزشکی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی