ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کافه‌تدریس، نزدیک‌ترین کلاس کنکور ارشد

کافه‌تدریس پلتفرم تخصصی آموزش آنلاین و برگزارکننده‌ی جامع‌ترین کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد هر جا هستید، به باتجربه‌ترین استادان دسترسی داشته باشید، سر کلاس آنلاین درس بخوانید، مشاوره بگیرید، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کافه‌تدریس پلتفرم تخصصی آموزش آنلاین و برگزارکننده‌ی جامع‌ترین کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد هر جا هستید، به باتجربه‌ترین استادان دسترسی داشته باشید، سر کلاس آنلاین درس بخوانید، مشاوره بگیرید، از ویدئوهای آموزشی استفاده کنید، با بهترین استادان نکته‌های کنکوری را جمع‌بندی کنید، در آزمون‌های جامع شرکت کنید و تا روز آزمون کنکور پشتیبانی شوید.

اگر دانشجوی ترم‌های مقطع کارشناسی باشید این وضعیت آشناست: درگیر واحدهای درسی هستید و باید حواس‌تان به معدل‌کل‌تان هم باشد، اما مهم‌تر از همه باید انتخاب کنید برای کارشناسی‌ارشد در چه رشته‌ای تحصیل کنید؟ اگر قرار است رشته‌ی فعلی‌تان یا هر رشته‌ی دیگر را ادامه دهید، از کی مطالعه را شروع کنید و کدام منابع و کتاب‌ها را بخوانید و از کی سراغ تست‌زنی بروید؟ شاید تصمیم بگیرید برای تقویت بعضی از درس‌ها کلاس کنکور بروید. احتمالاً درگیر این هستید که کدام آزمون آزمایشی را شرکت کنید. اگر هم شاغل باشید که کار سخت‌تر است. چند ساعت در روز برای مطالعه فرصت دارید؟

کافه‌تدریس نزدیک‌ترین کلاس کنکور به شماست و به همه‌ی این نگرانی‌ها و چالش‌های شما پاسخ می‌دهد.

کافه‌تدریس را بشناسید

کافه‌تدریس از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده و یکی از فعالیت‌های اصلی آن آموزش آنلاین کنکور ارشد و برگزاری کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی‌ارشد است. این پلتفرم آموزشی تاکنون بیش از ۱۸۰هزار ساعت کلاس آنلاین، وبینار و ویدئوی آموزشی به‌صورت تخصصی فقط برای داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد برگزار کرده است و نزدیک به ۱۰۰ هزار دانشجو از نقاط مختلف ایران در کلاس‌های آنلاین آن شرکت کرده‌اند.

کافه‌تدریس تا به امروز خدمات خود را به دانش‌پژوهان مختلف در ۳۰ استان و ۸۳۵ شهر مختلف ارائه کرده است و هم‌چنان تلاش می‌کند با گسترش آموزش آنلاین زمینه‌ی دسترسی همه‌ی افراد به آموزش برابر را فراهم کند.

کافه‌تدریس هر سال با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از بهترین استادان در رشته‌های مختلف به داوطلبان کنکور ارشد کمک کرده است جزو رتبه‌های برتر کنکور ارشد باشند و در بهترین دانشگاه‌های ایران تحصیل کنند. نزدیک به ۲۸۰ نفر از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور کارشناسی‌ارشد ۱۳۹۹ در رشته‌های مختلف، از خدمات کافه‌تدریس استفاده کرده‌اند. 

 

کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد کافه‌تدریس برای چه رشته‌های است؟

کافه‌تدریس بهترین و باتجربه‌ترین استادان را دور هم جمع کرده است و به‌کمک آنان به‌صورت تخصصی برای هشت رشته کلاس‌های آنلاین جامع آموزش کنکور برگزار می‌کند. کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد کافه‌تدریس برای این رشته‌ها برگزار می‌شود:

  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مدیریت کسب‌وکار (MBA)
  • مهندسی برق
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی شیمی
  • معماری
  • علوم پزشکی

خدمات کافه‌تدریس برای داوطلبان کنکور ارشد چیست؟

کافه‌تدریس از لحظه‌ی شروع برای مطالعه کنار شماست. کافه‌تدریس به‌صورت تخصصی به شما کمک می‌کند برای کنکور ارشد آماده شوید. از مشاوره تخصصی با مجرب‌ترین استادان و رتبه‌های برتر سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و ارائه‌ی نقشه‌راه آمادگی برای آزمون گرفته تا کلاس‌های آنلاین، ویدئوهای آموزشی، کلاس‌های نکته و تست و جمع‌بندی و همین‌طور آزمون جامع از جمله خدمات جامع کافه‌تدریس به داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد است.

 

امکانات و مزیت‌های کافه‌تدریس چیست؟

کافه‌تدریس بستری فراهم کرده است که تمامی دانشجویان، با هر میزان از توانایی و پیشینه، بتوانند برای موفقیت در کنکور ارشد خود را مهیا کنند. کیفیت دسترسی به کلاس‌های آنلاین، دسترسی به کلاس‌ها با استفاده از دیوایس‌ها مختلف، دسترسی بسیار راحت و بدون قطعی، پشتیبانی فنی در تمامی روزهای هفته، برگزاری منظم وبینارهای آموزشی، اینترنت نیم‌بها و... از جمله مزیت‌های کلاس‌های آنلاین کافه‌تدریس است.

مشاوره رایگان بگیرید، کد تخفیف ویژه دریافت کنید!

مشاوره‌ی اختصاصی کنکور ارشد از جمله خدمات کافه‌تدریس است. شما می‌توانید از طریق این لینک با خدمات کافه‌تدریس بیشتر آشنا شوید، پی‌دی‌اف رایگان نقشه‌راه آمادگی برای کنکور ارشد را دریافت کنید، وبینارهای تخصصی آمادگی برای کنکور را به‌رایگان تماشا کنید و از همه مهم‌تر، درخواست مشاوره برای کنکور کارشناسی‌ارشد را ثبت کنید و کد تخفیف ویژه دریافت کنید:

کافه‌تدریس، نزدیک‌ترین کلاس کنکور به شما

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی