ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرچمداران و میانرده‌های خوش‌ قیمت گوشی موبایل با شرایط اقساطی در مقداد آی تی

آیا به دنبال یک گوشی با مشخصات قوی هستید ولی نمی‌خواهید پول زیادی بپردازید؟ تعداد زیادی گوشی میان رده‌ی عالی با قیمت مناسب در بازار انتظار شما را می‌کشند. گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ مشخصاتی بسیار عالی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا به دنبال یک گوشی با مشخصات قوی هستید ولی نمی‌خواهید پول زیادی بپردازید؟ تعداد زیادی گوشی میان رده‌ی عالی با قیمت مناسب در بازار انتظار شما را می‌کشند. گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ مشخصاتی بسیار عالی دارند ولی قیمت آن‌ها کمی بالا است.

اگر به دنبال گوشی‌های میان‌رده‌ی ارزان قیمت‌تر هستید، می‌توانید به سراغ گوشی هواوی بروید ولی به یاد داشته باشید که گوگل از گوشی‌های جدید این برند پشتیبانی نمی‌کند.

اخیرا دولت بایدن در ایالات متحده‌ی آمریکا تحریم‌هایی که علیه گوشی شیائومی وضع شده بود را برداشته و شما می‌توانید با خیال راحت گوشی‌های ارزان‌قیمت ولی دارای مشخصات عالی این برند چینی را بخرید.

در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی‌های میان رده‌ی موجود در بازار را که قیمت‌های بسیار مناسبی نسبت به مشخصات خود دارند، به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

با اینکه ممکن است قیمت این گوشی سامسونگ برای یک گوشی میان رده کمی بالا به نظر برسد ولی با وجود گوشی‌های پرچمداری که تقریبا دو برابر این گوشی قیمت دارند، خیلی هم نمی‌توان گوشی گلکسی S20 FE را گران دانست. خوشبختانه، سامسونگ بسیاری از ویژگی‌های بهترین گوشی‌های پرچمدار سال پیش خود را در این گوشی به کار گرفته است و بدون اینکه ویژگی‌های خیلی زیادی را فدا کند، قیمت گلکسی S20 FE را در حد یک گوشی میان رده نگه داشته است.

مشخصات اصلی این گوشی عبارتند از یک صفحه نمایش OLED دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی با کیفیت رنگ عالی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE دارای یک مجموعه از سه لنز دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی بگرید. این عکس‌ها برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، کیفیتی بیش از نیاز شما دارند.

البته سامسونگ خیلی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار خود مثل شارژ Qi، مقاومت IP68 در مقابل آب و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء را در این گوشی میان رده به کار نبرده است.

مهم‌ترین مشخصه‌ی گلکسی S20 FE، پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 است که نه تنها سبب عملکرد بهتر این گوشی از گوشی‌های ورژن اروپایی خود می‌شود، بلکه مصرف باتری را بسیار کاهش می‌دهد. این گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است.

طراحی گوشی گلکسی S20 FE شبیه به طراحی گوشی گلکسی S21 و دارای یک بدنه‌ی پلاستیکی محکم است. سطح بدنه ظاهری مات دارد که خیلی جذاب نیست اما نمی‌توان از یک گوشی میان رده با این مشخصات عالی، انتظار بیشتری داشت.

گوشی شیائومی سری 11 Mi

اگر به دنبال یک گوشی میان رده‌ی دارای قیمت بسیار عالی هستید، احتمالا باید به فکر یک گوشی شیائومی باشید. سری 11 Mi این برند چینی مجهز به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است. گوشی شیائومی 11 Mi یک صفحه نمایش غول‌آسای ۸۱/۶ اینچی دارای کیفیت QHD+ و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد.

باتری این گوشی شیائومی با ظرفیت فوق‌العاده‌ی ۴۶۰۰ میلی‌آمپر می‌تواند ساعت‌ها شارژ نگه دارد و با قابلیت شارژ ۵۵ واتی، تنها ظرف ۵۵ دقیقه از حالت کاملا خالی، به میزان ۱۰۰ درصد شارژ می‌رسد. البته این گوشی می‌تواند با یک شارژر وایرلسی ۵۰ واتی ظرف ۵۳ دقیقه همین مسیر را طی کند. به علاوه، این گوشی دارای یک شارژر رزرو ۱۰ واتی معمولی نیز می‌باشد.

دیگر مشخصات شایان ذکر گوشی 11 Mi شیائومی عبارتند از مجموعه دوربین سه لنزی پشتی و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت.

برند شیائومی اخیرا نسخه‌های شیائومی می ۱۱ پرو و شیائومی می ۱۱ اولترا را نیز وارد بازار کرده است. هر دوی این گوشی‌ها، استانداردهای لازم برای ورود به دسته‌ی گوشی‌های پرچمدار را دارا هستند و حتی گوشی شیائومی Mi 11 اولترا دارای بزرگترین مجموعه دوربین پشتی در بازار گوشی‌های هوشمند است. این مجموعه شامل دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ هم در نسخه‌ی پرو و هم در نسخه‌ی اولترا وجود دارد و اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش نیز مشابه نسخه‌ی شیائومی 11 Mi معمولی است اما ظرفیت باتری به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است و امکان شارژ سریع ۶۷ واتی وجود دارد.

دوربین جلوی گوشی‌های شیائومی می ۱۱ معمولی، پرو و اولترا دارای کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی است و هر سه‌ی این گوشی‌ها با اندروید ۱۱ کار می‌کنند. گوشی‌های Mi 11 معمولی و Mi 11 پرو دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و گوشی 11 Mi اولترا دارای حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ و۵۱۲ گیگابایت است. هر سه‌ی این گوشی‌ها دارای رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی می‌باشند.

گوشی هواوی Y9a

این گوشی هواوی شاید در بسیاری از کشورهای غربی به سختی یافت شود ولی تا دلتان بخواهد در بازار ایران می‌توانید گوشی‌های مختلف هواوی، از جمله گوشی میان‌ رده‌ی Y9a را پیدا کنید. این گوشی را می‌توان بهترین و محبوب‌ترین گوشی هواوی دانست.

گوشی Y9a مجهز به یک پردازنده‌ی مدیاتک هیلو G80 و یک صفحه نمایش LCD دارای اندازه‌ی ۶۳/۶ اینچ و رزولوشن فوق‌العاده‌ی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. ویژگی اصلی این گوشی هواوی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که نحوه‌ی قرارگیری آن به گونه است که صفحه‌نمایش می‌تواند تا ۹۲٪ از قسمت جلویی گوشی را به خودش اختصاص دهد. سیستم دوربین پشتی اصلی این گوشی دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و مجهز به یک حسگر عمقی دو مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

گوشی هواوی Y9a شباهت بسیار زیادی به گوشی هواوی میت ۳۰ لایت دارد و قطعا بهترین گوشی میان رده‌ی هواوی است که با توجه به قیمت مناسبش، مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد. باتری Y9a دارای ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر است که برای یک گوشی میان رده واقعا خوب است. این گوشی که با اندروید ۱۰ کار می‌کند دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

مقداد آی تی؛ عرضه کننده‌ی گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده‌ متنوع با قیمت‌های عالی

شاید خرید گوشی‌های میان رده در خیلی از کشورهای دنیا برای اکثر مردم کار بسیار ساده‌ای باشد اما با توجه به شرایط تورمی در کشور ما، بسیاری از مردم حتی برای این گوشی‌ها نیز باید ماه‌ها برنامه‌ریزی کنند. خوشبختانه، فروشگاهی به نام مقداد آی تی وجود دارد که گوشی‌های میان‌ رده‌ی بسیار متنوعی را با قیمت‌های مناسب و حتی امکان فروش اقساطی، پیش روی مشتریان خودش می‌گذارد. به علاوه، شما می‌توانید گوشی‌های پرچمدار را نیز با قیمت بسیار عالی و به صورت قسطی از این فروشگاه بخرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی