ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رازهای خرید رضایت بخش در لیپک

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی مثل شمشیر دولبه می ماند، زیرا هم در وقت صرفه جویی می کند و هم شما محدودیت زمانی، مکانی برای خرید ندارید، اما لبه دیگر شمشیر، بحث اعتماد هست، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی مثل شمشیر دولبه می ماند، زیرا هم در وقت صرفه جویی می کند و هم شما محدودیت زمانی، مکانی برای خرید ندارید، اما لبه دیگر شمشیر، بحث اعتماد هست، زیرا قطعا خرید حضوری از منظر روانشناسی کار ساده تری تلقی می شود، زیرا تمام و کمال فروشنده و کالا را می توانیم ببنیم، و با قراین و شواهدی که می بینیم، خرید می کنیم. حالا من می خواهم فروشگاه اینترنتی را  به شما معرفی کنم که می توانید به آن اعتماد کنید و خرید رضایت بخشی داشته باشید. این فروشگاه خرید موبایل آنلاین که خیال شما را از خرید،آسوده می کند، لیپک است. لیپک یک فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتالی است که فعالیتش را اخیرا آغاز کرده است، اما در مدت زمان کوتاهی، توانسته اعتماد مخاطبانش را جلب کند. حالا ببینیم که راز موفقیت لیپک در مدت زمان کوتاه چه بوده است.

لیپک، ضامن پرداخت امن

اولین موضوع اساسی که خریداران را از خرید آنلاین نگران می کند، پرداخت امن است، زیرا این روزها ما اخباری دال بر کلاهبرداری های اینترنتی می شنویم و برای جلوگیری از آن ها باید از برخی نکات امنیتی پرداختی، اطلاعاتی کسب کنیم. توجه داشته باشید زمانی که از فروشگاهی خرید می کنید،و به درگاه بانکی متصل می شوید، درگاه ها باید پروتکل SSL، داشته باشند، زیرا تضمین امنیت پرداخت محسوب می شود.لیپک این شرایط را برای کاربرانش فراهم کرده است تا نگران پرداخت ها نباشند، از طرفی تنوع روش های پرداختی این اعتماد را چندبرابر می کند، و شما می توانید در لیپک از انواع روش های پرداختی استفاده کنید.

دسته بندی منظم محصولات

نکته ای که اعتماد سازی را در فروش اینترنتی بیشتر می کند، نظم و ترتیب چیدمان محصولات یا خدمات در یک وبسایت است که نمایانگر ارزش گذاری به مخاطب است. زمانی که من به عنوان فروشنده برای کاری که می کنم ارزش قایل شوم، می  توانم این ارزش گذاری را نیز به مخاطب هم القا کنم. در بسیاری از فروشگاه ها، مشتری گم می شود، اصلا نمی داند کجاست و این موضوع، حس بدی به او منتقل می کند. شما در لیپک به راحتی از این صفحه به صفحه دیگر هدایت می شوید، و بارزترین ویژگی ظاهری لیپک، نظم است. مثلا دسته بندی گوشی های آیفون لیپک از سامسونگ و هواووی جداست و به طور جداگانه شما می توانید لپ تاپ ها را براساس برندها، کاربری و اندازه صفحه نمایشگر پیدا کنید.

تنوع محصول در لیپک

شما در لیپک احساس کم و کسری نخواهید داشت، مثلا اگر بخواهید دنبال میان رده A32 سامسونگ باشید، به راحتی در دسته بندی سامسونگ می توانید پیدا کنید، زیرا تمام تلاش لیپکی ها این است که همه برندها و محصولاتی که شما به دنبال آن هستید،در فروشگاه لیپک جمع آوری کنند تا بتوانید به راحتی بین محصولات برندهای مختلف بررسی، مقایسه و در نهایت خرید کنید. مثلا اگر عاشق برند شیائومی باشید و بخواهید که یک پک کامل از محصولات شیائومی داشته باشید، می توانید موبایل، مچ بند، هندزفری و ساعت شیائومی را در لیپک خریداری کنید.

پشتیبانی24  یعنی دلگرمی

همانطور که می دانید، عامل اصلی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی، پشتیبانی است، زیرا یک دلگرمی به مشتری می دهد که خیال او را بیش از پیش بابت خریدی که کرده،آسوده می کند، و مطمئن است که بعد از خرید اگر مشکلی پیش آید،افرادی هستند که راهنمایی کنند. مثلا ممکن است خریدار بعد از انتخاب محصول، به درگاه بانکی وصل شود، و مبلغی از حسابش کسر شده، اما در پنل فروشگاه، هیچ محصولی ثبت نباشد، خب طبیعتا اولین جایی که برای پیگیری به ذهنش خطور می کند، پشتیبانی است. پشتیبانی در لیپکی ها هم همینطور دلگرم کننده است، و بعد از خرید، کار شما با لیپک تمام نمی شود، وقتی خریدتان را نهایی کردید، هر سئوالی داشتید می توانید از پشتیبانی بپرسید. کارشناسان فروش لیپک آماده پاسخگویی به مشکلات شما هستند.

خرید آسوده یعنی ضمانت بازگشت کالا

لیپکی ها این قول را در وبسایتشان به مشتری ها می دهند که می توانند تا 7 روز، سفارششان را مرجوع کنند، و یک اعتماد دو سویه ایجاد کردند، دیگر چی بهتر از این می تواند باشد. طبیعی است که همه ما اولین بار که با فروشگاه اینترنتی برخورد می کنیم ابهامات و نگرانی های زیادی داشته باشیم، زیرا در خرید حضوری شما می توانید صحت و سلامت کالا را مشاهده کنید، اما در خرید اینترنتی محدودیت هایی وجود دارد. و اینجاست که قوانین و شرایط یک فروشگاه، تعیین کننده جلب یا دفع این اعتماد است، اما وقتی فروشگاهی دغدغه مخاطبانش را درک می کند و شرایط مرجوعی قرار می دهد، صد برابر بذر اعتماد را سریع تر و راحتتر در دل مشتریانش می کارد.  

اطلاع رسانی و راهنمای کاربردی لیپک

بهترین بخش لیپک، مجله خبری آن است که مقاله های متنوعی در حوزه فناوری و دیجیتال دارد و بسیاری از سئوالات بی جواب ما را در این حوزه جواب می دهد. مثلا این سئوالی است که همه ما ممکن است با آن درگیر باشیم، علت کم شدن شارژ گوشی موقع شارژ چیست؟ یا لپ تاپ گیمینگ با معمولی چه تفاوتی دارد؟ مجله خبری لیپک، یک راهنمای تمام عیار است که دغدغه های ذهنی ما را کم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی