ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سنجاق: کاهش هزینه نصب دوربین مداربسته

 شاید بارها به فکر افتادید تا اطراف خانه‌تان دوربین مداربسته نصب کنید و امنیت خانه‌تان را بالا ببرید، اما به خاطر هزینه بالای خرید دوربین و هزینه سرسام آور نصب منصرف شده‌اید. ما در اینجا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 شاید بارها به فکر افتادید تا اطراف خانه‌تان دوربین مداربسته نصب کنید و امنیت خانه‌تان را بالا ببرید، اما به خاطر هزینه بالای خرید دوربین و هزینه سرسام آور نصب منصرف شده‌اید. ما در اینجا می‌خواهیم نشان دهیم که این هزینه‌ها آنقدر هم زیاد نیست. واقعیت این است که بیشتر پروژه‌های خانگی اصلاً پرهزینه نیستند. از طرف دیگر نصب دوربین‌های جدید وایرلس هم آنقدر سخت نیست. بعد از نصب می‌توانید از طریق کامپیوتر، تلفن همراه یا تبلت آن را کنترل کنید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت نصب دوربین مدار بسته را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک نصاب دوربین مدار بسته در تهران باشید می‌توانید درخواست نصب دوربین مدار بسته ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

آموزش نصب دوربین مداربسته و دسترسی به امکانات مورد نظر

اگر در فضای اینترنت عبارت "دوربین‌های مداربسته" را جستجو کنید و به نتایج زیادی دست پیدا می‌کند. ما درباره بیشتر دوربین‌های مداربسته موجود در بازار تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بیشتر آن‌ها اصلاً هزینه بالایی ندارند. فقط قبل از خرید دوربین باید خوب تحقیق کنید و دوربینی را خریداری کنید که ویژگی‌های مورد نظر شما را داشته باشد و از طرف دیگر هزینه نصب آن هم چندان زیاد نباشد. در صورتی که نصب دوربین آسان باشد خودتان از عهده نصب آن برمی آیید و هزینه نصب دوربین مدار بسته کم می‌شود. ویژگی‌های دوربین مداربسته مناسب که باید به دنبالش باشید عبارتند از: 

  • چرخش و زوم: بعضی از دوربین‌های مداربسته این امکان را دارند که می‌چرخند و می‌توانید یک نقطه مورد نظر را خوب ببینید. این دوربین‌ها برای محوطه‌های خیلی بزرگ گزینه خوبی هستند. خوبی دیگر این دوربین‌ها چرخش 360 درجه‌شان است. بنابراین مثل این است که پشت سرتان چشم داشته باشید.
  • لنزهای عریض: اگر بخواهید محوطه بزرگی را بررسی و کنترل کنید اما دوست ندارید دوربین با چرخش توجهات را به خود جلب کند باید دوربین‌هایی با لنز عریض خریداری کنید. این دوربین‌ها از دوربین‌های معمولی کوچک‌تر هستند و بنابراین به چشم نمی‌آیند.
  • عکس و فیلم باکیفیت: در بیشتر دوربین‌ها این ویژگی وجود دارد که می‌توانید فیلم و عکس باکیفیت بگیرید و آن را روی کارت حافظه، حافظه ابری و تلفن همراه یا تبلت ذخیره کنید.
  •  تشخیص حرکت: بیشتر دوربین با تشخیص حرکت فعال شده و تصویر را ضبط می‌کنند، و به دستگاه شما ایمیل یا هشدار می‌فرستند. یا هر دو را انجام می‌دهند.
  • دید در شب: به لطف تکنولوژی فروسرخ می‌توانیم در تاریکی شب هم مزاحمین را ببینیم. بیشتر دوربین‌های امروزی به این تکنولوژی مجهز هستند.
  • اپلیکیشن های رایگان موبایل: اپلیکیشن های قابل دانلود به شما اجازه می‌دهد تا فیلم تماشا کنید، عکس بگیرید و از طریق اینترنت به شکل‌های مختلف دوربین را کنترل کنید.
  • پیام صوتی: این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با شخصی که دوربین ضبط می‌کند صحبت کنید. این دوربین‌ها برای کنترل اتاق کودک هم مناسب هستند.
  • دوربین‌های داخلی و خارجی: بعضی از دوربین‌ها ضدآب هستند و برای فضای بیرون استفاده می‌شوند. بنابراین قبل از این که کسی به خانه وارد شود می‌توانید جلوی در یا حیاط به حضور او پی ببرید و مانع ورودش شوید.

حالا که می دانید در دوربین مورد نظر باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید کارتان آسان‌تر است. حالا می‌خواهی انواع دوربین‌های مداربسته را به شما معرفی کنیم. این دوربین‌ها بسته به مدل می‌توانند هزینه نصب پایین‌تر داشته باشند.

۴ نوع دوربین مدار بسته

۱. دوربین وایرلس

اگر دوست ندارید روی دیوارهایتان سیم آویزان باشد، یا می‌خواهید در فضای بیرون که پریز برق ندارد دوربین وصل کنید این دوربین‌های مداربسته وایرلس گزینه خوبی هستند. این دوربین کوچک با امکانات زیاد نصب آسانی دارد، بنابراین هزینه نصب دوربین کم می‌شود. قطعه آهنربای دوربین باعث می‌شود آن را به هر فلزی بچسبانید. با تشخیص حرکت دوربین شروع به ضبط می‌کند و هشدار می‌فرستد. می‌توانید تصویر را از طریق گوشی و تبلت مشاهده کنید. دوربین از طریق باتری‌های لیتیومی کار می‌کند که چهار تا شش ماه ماندگاری دارند. 

۲. دوربین‌های سیم دار

از آنجایی که این دوربین‌ها با سیم متصل می‌شوند بنابراین باید کمی سیم و کابل روی دیوارها وصل کنید تا دوربین کار کند. این دوربین‌ها کیفیت و رزولوشن بالایی دارند. تصویر ضبط شده و می‌توانید آن را روی دستگاه‌های خود تماشا کنید. اما به خاطر وجود سیم هزینه نصب دوربین بالاتر است.

۳. دوربین‌های نیمه وایرلس 

این دوربین‌ها از این جهت نیمه وایرلس محسوب می‌شوند که به روتر وای فای خانه وصل می‌شوند اما برای روشن بودن به کارت نیاز دارند. بنابراین بیشترشان برای داخل خانه مناسب هستند. با این حال داشتن اسپیکر و میکروفون، دید در شب، تشخیص حرکت و ضبط فیلم آنها را به گزینه‌های خوب تبدیل می‌کند.

۴. دوربین بازی

این دوربین‌ها برای عکاس‌های حیات وحش و شکارچی‌ها ساخته شده‌اند. با این حال می‌توانید برای نظارت فضای باز بدون پریز برق یا سیگنال وای فای از آن استفاده کنید. نصب دوربین‌ها آزاد است. گرچه این دوربین‌ها هشدار ارسال نمی‌کنند و نمی‌توانید از جای دیگر فیلم را بررسی کنید، اما با آمدن حیوانات عکس و فیلم آن را می‌گیرند. حتی توانایی دید در شب هم دارند. این دوربین‌ها با باتری روشن می‌شوند و کارت حافظه داخلی دارند. می‌توانید دوربین را به کامپیوتر وصل کنید و فیلم‌ها را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی