ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

وبسایت رسمی اکسیر، سوار بر تکنولوژی روز جهان

صرافی ارز دیجیتال اکسیر (اکسچنج+ ایران) که در سال 1396 و بعد از اعلام بیانیه صرافی بیترکس مبنی بر محدود کردن فعالیت کاربران ایرانی ایجاد شده، همزمان با سالروز  تولد 4 سالگی‌اش از وبسایت جدید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صرافی ارز دیجیتال اکسیر (اکسچنج+ ایران) که در سال 1396 و بعد از اعلام بیانیه صرافی بیترکس مبنی بر محدود کردن فعالیت کاربران ایرانی ایجاد شده، همزمان با سالروز  تولد 4 سالگی‌اش از وبسایت جدید خود رونمایی کرد.

صرافی اکسیر با هدف پر کردن جای خالی یک صرافی رمز ارزی قابل استفاده برای کاربران ایرانی شروع به کار کرد و در توانست در مدت کوتاهی به محبوبیت برسد. وب سایت جدید اکسیر از 15 خرداد امسال در دسترس کاربران قرار گرفته است.

تیم تحلیل 10 نفره اکسیر، متشکل از متخصصان و طراحان پس از نیازسنجی از کاربران و بررسی برترین فناوری های روز جهانی، دست به بازطراحی و به‌روز رسانی وبسایت خود زدند. برای این به روزرسانی حدود 6 ماه زمان صرف شده است تا نزدیک ترین طراحی منطبق بر نیاز کاربران به دست آید.

 سایت رسمی صرافی ارز دیجیتال اکسیر به آدرس: Exir.io با توجه به موج پیشرفت هر روزه تکنولوژی و برای راحتی هر چه بیشتر کاربران با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین نرم‌افزارهای موجود و با استفاده از تکنیک‌های فنی، محتوایی و بهره گیری از گرافیک‌های مدرن و متفاوت نسبت به گذشته راه‌اندازی شده است.

این به‌روزرسانی با هدف بهبود و اصلاح عملکرد و تجربه کاربری، افزایش سرعت، تسهیل دسترسی کاربران به خدمات،همسان‌سازی با استانداردهای بین‌المللی و همسو شدن با برترین طراحی‌های روز پیاده‌سازی و اجرا شده تا کاربران بتوانند سریع‌تر به آنچه که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند و نیازهای یک کاربر حرفه‌ای را برآورده سازد.

در صفحه اصلی بازار خرید و فروش آنلاین رمز ارز اکسیر، لیست ارزهای موجود در صرافی به همراه قیمت لحظه‌ایی آن‌ها قابل مشاهده است. همچنین چهار ارزی که در 24 ساعت گذشته بیشترین حجم معامله  را تجربه کرده‌اند نیز از همین قسمت در دسترس کاربران قرار گرفته شده است.

در جزئیات هر رمز ارز; تاریخچه، مزایا،  حجم معاملات و نمودار زنده مبادلات جهانی را مشاهده می‌کنید که امکان تحلیل هر ارز را در بازه مورد نظر برای کاربران  فراهم می‌اورد.

برای دسترسی هرچه ساده‌تر کاربران، دسته‌بندی‌های اختصاصی و محتوایی برای بازدیدکنندگان از سایت  در قسمت بلاگ تعریف شده است.

همچنین کاربران میتوانند مطالب آموزشی، تحلیل‌ و اخبار وابسته به بازار رمز ارز را می‌توانید در سه سطح مبتدی، نیمه حرفه ایی و حرفه‌ایی مشاهده کنند. علاوه بر این، امکان مشاهده مقالات منتخب به صورت مجزا از جمله نکات جذاب این تغییرات به حساب می آید.

لینک دسترسی تمام کانال‌های اطلاع رسانی رسمی اکسیر را نیز از طریق وب سایت جدید مشاهده و دنبال کنید تا همواره از آخرین اخبار بازار و پلتفرم مطلع باشید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و چت آنلاین در تمامی روزهای هفته از طریق تمام صفحات وبسایت جدید در دسترس قرار گرفته تا کاربران بتوانند با مطرح کردن سوالات  و یا مشکلات پیش آمده در کمترین زمان ممکن با تیم پشتیبانی ارتباط داشته و از راهنمای این تیم بهره ببرند.پشتیبانی مطمئن‌تر، انعطاف‌پذیری بیشتر و امنیت بالاتر از جمله مزایای سایت جدید است.

اهمیت این پروژه از این جهت است که می تواند زمینه ساز تغییرهای بیشتر در آینده اکسیر باشد. این تغییرات به عنوان یک ابزار به کمک زیرساخت های موجود آمده اند تا پلتفرم خرید و فروش اکسیر نیز به همین روال پیش برود.

این آخر راه تحول اکسیر نخواهد بود. تیم تحلیل همواره به دنبال همسان سازی تمام کانال ها و به روزرسانی آن‌هاست تا با افزایش کیفیت خدمت رسانی، میزان رضایت کاربران را روز به روز  افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی