ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید الماس موبایل لجند؛ با تحویل آنی و بدون نیاز به پسورد

شما می‌توانید به‌صورت مستقیم و قانونی، جم بازی Mobile Legends ریجن گلوبال را با ویژگی‌های زیر از پاکسیت بخرید: تحویل قانونی، آنی و تحویل خودکار بدون نیاز به پسورد و ورود به اکانت‌های شما تضمین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما می‌توانید به‌صورت مستقیم و قانونی، جم بازی Mobile Legends ریجن گلوبال را با ویژگی‌های زیر از پاکسیت بخرید:

  • تحویل قانونی، آنی و تحویل خودکار
  • بدون نیاز به پسورد و ورود به اکانت‌های شما
  • تضمین بن نشدن و شارژ قانونی اکانت‌ها
  • با انواع پکیج‌های ارزان و اقتصادی

کافی است همین الان روی لینک زیر کلیک کنید و یا اپلیکیشن پاکسیت را از بازار نصب کنید:

خرید جم موبایل لجند از پاکسیت با تحویل آنی

پرداخت ریالی، تحویل آنی، بدون نیاز به پسورد!

در پاکسیت می‌توانید با خرید الماس موبایل لجند یک تحول اساسی در دنیای بازی خود به‌پا کنید. پوسته‌های قهرمانان، ممبرشیپ بازی و بسیاری از امکانات دیگر با استفاده از Diamond به راحتی آب خوردن در اختیار شماست. نکته هیجان‌انگیز ماجرا این‌جاست که برای خرید این محصول به دلار یا لیر نیازی ندارید. فقط کافی‌ست روی دکمه خرید کلیک کنید و با هر کارت بانکی‌ای که دوست دارید آن را به صورت ریالی بخرید و در کسری از ثانیه آن را تحویل بگیرید.

خرید جم MLBB از ما برای‌تان به یک تجربه لذت‌بخش و به یاد ماندنی تبدیل می‌شود. پس از این کار با خیال راحت ماجراجویی عظیم خود را در دنیای Mobile Legends آغاز کنید و در میدان نبرد گردوخاک کنید. دریایی از دایموند در این بازی کاری با شما می‌کند که دیگر هیچ وقت پای این بازی کسل نشوید و حوصله‌تان سر نرود.

چون شما یک قهرمان شکست ناپذیرید!

خرید جم بازی موبایل لجند فقط برای تفریح و سرگرمی نیست. اگر می‌خواهید به یک گیمر بی‌رقیب در این بازی تبدیل شوید، این ارز به‌کارتان می‌آید. وقتی قدرت و توانایی تمام هیروهای تخصصی خود را با امبلم‌ها بالا ببرید و بهترین پوسته‌ها را برای آنان بخرید، هیچ دشمنی نمی‌تواند در برابرتان ایستادگی کند. Diamond تمام موانع پیشرفت شما را برمی‌دارد و به سرعت مجهزتان می‌کند.

 قیمت جم موبایل لجند در برابر این همه امکانات خفن و رویایی واقعا مناسب است. امکاناتی که این بازی را واقعا برای شما لذت بخش می‌کند و به کمک آن‌ها می‌توانید حسابی در بازی تفریح کنید. دیگر از ناراحتی و اعصاب خوردی و انتظار طولانی برای باز شدن آیتم‌ها خبری نیست. فقط کافی‌ست کمی دایموند خرج کنید.

کاربردهای بی‌نظیر Diamond

هرکسی که موارد مصرف دایموند را ببیند، اولین چیزی که به فکرش می‌رسد خرید جم موبایل لجند بنگ بنگ است. کاربردهای گسترده این پول شگفت‌انگیز شما را شوکه می‌کند؛ چون شامل همه ابعاد بازی است. موارد زیر را بخوانید تا خیال‌تان از هر بابت راحت شود و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

پوسته‌های قهرمانان

به سرعت به فروشگاه بازی بروید و در میان قهرمانان بگردید و پوسته‌های جذاب آنان را بخرید. این پوسته‌ها نه تنها لذت بازی با آن قهرمان را بیشتر می‌کنند بلکه تاثیری هم در قدرت او دارند.

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که قبل از شروع یک نبرد، در صفحه لودینگ قهرمانانی را ببینید که با پوسته‌های لجندری و فوق‌العاده کمیاب وارد بازی می‌شوند. در آن لحظه حتما حساب کار دست‌تان آمده که این فرد یک حریف جدی است و احتمالا کارش خیلی درست است. خب با خرید جم بازی Mobile Legend به زودی همه این فکر را راجع‌به شما خواهند کرد. چون هر پوسته افسانه‌ای که بخواهید در دستان شماست.

ارتقاء پوسته‌های هیروها

کاربردهای خرید جم بازی موبایل لجند به خرید پوسته‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه‌ حتی ارتقاء آن‌ها را نیز ممکن می‌کند. این مورد در زمانی به کارتان می‌آید که بجای استفاده از تمام اسکین‌های یک هیرو به یکی دو تا از آن‌ها علاقه‌مند باشید. در این صورت همان پوسته‌ را ارتقا می‌دهید و در میدان‌های نبرد یکه‌تازی می‌کنید.

باز کردن قفل تمام هیروها

۱۱۸ قهرمان در این بازی وجود دارد که هر کدام با دیگری متفاوت است. توانایی‌های ویژه این هیروها چنان متنوع و کاربردی‌اند که اگر استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید می‌توانید در میدان نبرد کولاک به‌پا کنید. خرید جم بازی موبایل لجند برای بدست آوردن این قهرمان‌های افسانه‌ای واقعا یک انتخاب هوشمندانه است. در واقع همیشه قبل از شروع بازی، وقتی در حال انتخاب قهرمان خود هستید، باید هیرو‌های زیادی داشته باشد؛ چون گاهی اوقات با توجه به هیروی انتخابی توسط هم تیمی‌های شما، بسیاری گزینه‌ها از روی میز حذف می‌شوند.

اگر هیرو تخصصی شما یک تانک باشد ولی هم تیمی‌ها آن را انتخاب کنند، یا حتی تانک دیگری را برای این مبارزه پیک کنند؛ آن‌وقت اصلا عاقلانه نیست که شما هم چنین کاری بکنید. با این کار دشمن شما را له می‌کند و بازی را با شکست تمام می‌کنید. اما جای نگرانی نیست، اگر هیروهای زیادی ندارید حالا خرید جم Mobile legends است.

 وجود Diamond فراوان در اکانت شما، اجازه می‌دهد تا با دست باز به انتخاب بین قهرمانان مشغول شوید. هیروهای سبک تخصصی خود را ارزیابی کنید و بهترین‌ها را برای خود بخرید. صرفا این که بلد باشید با یک هیرو چطور بازی کنید اهمیتی ندارد، مبارز هوشمند کسی است که با توجه به هم تیمی‌ها انتخاب خود را انجام می‌دهد.

پکیج‌های باندل

یکی از بهترین گزینه‌های استفاده الماس موبایل لجند خرید باندل‌هاست. این باندل‌ها شامل موارد آرایشی و پوسته‌های شگفت‌انگیز و افسانه‌ای هستند که از هیچ طریقی بجز با دایموند نمی‌توان آن‌ها را خرید. اسکین‌هایی در بازی وجود دارد که ممکن است حتی تابه‌حال آن‌ها را ندیده باشید، چون فقط در این باندل‌ها پیدا می‌شوند.

اگر خریدهای خود را با دایموند انجام داده‌اید و مقداری از آن را اضافه آوردید، سری به این باندل‌ها بزنید تا ببینید که چقدر برای خرید پیشنهادهای جذابی‌اند. لذت خرید جم بازی Mobile Legend به این است که با آن آیتم‌هایی بخرید که از آن‌ها لذت می‌برید. این لذت را از خود دریغ نکنید.

عضویت استارلایت

Starlight Membership چیزی است که شاید آرزوی هر گیمری در این بازی باشد عضویت در یک باشگاه بسیار هیجان‌انگیز و پر از جایزه‌های باورنکردنی که تنها در صورت خرید جم Mobile Legends می‌توان آن را فعال کرد. به جرأت بزرگترین ویژگی عضویت در این باشگاه این است که هر هفته هیروهای مختلفی به صورت رندوم برای شما رایگان می‌شوند.

هر گیمی که متنوع‌تر باشد، لذت بخش‌تر است. و در این باشگاه اوج تنوع را احساس می‌کنید و دیگر در اختیار داشتن هیچ هیرویی آرزویتان نیست. چون حتی نیازی نیست آن‌ها را بخرید. اما این همه ماجرا نیست؛ علاوه‌بر قهرمانان، پوسته‌های آن‌ها نیز به صورت هفتگی رایگان می‌شوند. مزیت‌های فعال کردن عضویت باشگاه استارلایت که با خرید جم موبایل لجند بنگ بنگ انجام می‌شود یکی دوتا نیست. برای اطلاع از مابقی آن‌ها موارد زیر را ببینید.

  • باز شدن قفل آواتارهای جذاب برای پروفایل‌تان در بازی
  • دریافت جوایز فراوان به صورت دوره‌های هفتگی
  • جبران امتیاز کسر شده ناشی از باخت در مسابقات رنک (پس از هر باخت میزانی امتیاز به شما هدیه می‌شود)
  • بوست شدن امتیاز برد (به این صورت که با هر برد ۳۰ درصد بیشتر امتیاز می‌گیرید)
  • قیمت جم موبایل لجند به خرید از فروشگاه جادویی بازی می‌ارزد! (این فروشگاه در عضویت استارلایت برای شما باز می‌شود)

باز کردن قفل امبلم‌ها

امبلم‌ها را بخرید و جم موبایل لجند را حلال کنید. این آیتم‌های فوق‌العاده به شما اجازه می‌دهد که قدرت قهرمانان خود را تا حد شگفت‌انگیزی افزایش دهید. هیروهای این بازی هر کدام در یک دسته خاص قرار دارند. یا جنگوجو‌اند یا تانک، یا مارکس‌من هستند و یا مخصوص جنگل؛ و امبلهم‌ها متناسب با دسته‌بندی‌ها وجود دارند.

Emblem را می‌توانید در سطح‌های مختلفی خریداری کنید و قدرت بازیکن خود را در آن بالا ببرید. پس اگر هیرو یا هیروهایی را در اختیار دارید که عاشق آن‌ها هستید با خرید جم موبایل لجند و باز کردن قفل امبلم‌ها آن‌ها را قدرتمند کنید.

پیشنهاد پایانی

یک پیشنهاد جذاب: در مرحله خرید جم موبایل لجند همیشه مقداری از نیازتان بیشتر بخرید. این در واقع یک صرفه‌جویی بسیار بزرگ است. چون زمان‌هایی پیش می‌آید که بازی MLBB به شما پیشنهادات جذابی ارائه می‌دهد که شامل تخفیف‌های سنگین و بسیار زیادی است. در این شرایط می‌توانید قهرمان، پوسته یا هر آیتم دیگری را با قیمتی بسیار مناسب بدست بیاورید.

منبع: https://cafebazaar.ir/bazaarche/mobile-legends-gem

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی