ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لذت لمس پول در خرید آنلاین از طریق کشینه [رپورتاژ آگهی]

کشینه بنیانگذار افیلیت مارکتینگ در ایران است که به طور خلاصه به کاربران پول می دهد تا آنلاین خرید کنند. افیلیت مارکتینگ یک نوع بازاریابی براساس عملکرد است که در آن فروشندگان به واسطه هایی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کشینه بنیانگذار افیلیت مارکتینگ در ایران است که به طور خلاصه به کاربران پول می دهد تا آنلاین خرید کنند.

افیلیت مارکتینگ یک نوع بازاریابی براساس عملکرد است که در آن فروشندگان به واسطه هایی که مشتریان جدید معرفی می کنند جایزه می دهند. افیلیت مارکتینگ در واقع یک نوع امتیاز مالی محسوب می شود که از طرف فروشنده به خریدار اعطا می گردد. این عمل در حال حاضر در سراسر دنیا نسبتا مرسوم می باشد. افیلیت مارکتینگ از زمان گذشته تا به امروز در اشکال مختلف وجود داشته. به صورت مثال یک آرایشگر به مشتری فعلی خود در صورت معرفی مشتری جدید تخفیف می دهد.

با ظهور تکنولوژی، این پروسه به شکل ارتباط بین فروشگاه ها و مشتری قابلیت رهیابی پیدا کرد. همزمان با عملکرد بهتر فروشگاه های آنلاین نسبت به همتایان خود که از افیلیت مارکتینگ استفاده نمی کردند، این روش بازاریابی تبدیل به میدانی با پتانسیل های فراوان شد.

در ایران نیز وبسایت Cashineh برای اولین بار سیستم افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش را اجرا کرده. کشینه با مذاکره با فروشگاه های اینترنتی برتر کشور و عقد قرارداد همکاری، به مشتریان خود تضمین می دهد که با خرید به واسطه کشینه از این فروشگاه ها درصد تعریف شده ای از خرید را در قالب کش بک یا کشینه بازپس دهد.

کشینه تلاش برای سوق دادن و روی آوردن مردم ایران به خرید اینترنتی به جای روش های سنتی خرید را دارد. کشینه کاربران را از طریق پس دادن درصدی از خریدشان یا همان اهدای کشینه تشویق به خرید آنلاین از بین فروشگاه های طرف قرارداد خود می کند.

سیستم کار در کشینه به این صورت است که کاربران پس از ثبت نام در کشینه با موبایل و یا ایمیل خود، می توانند محصول و یا فروشگاه مورد نظر خود را جستجو کرده و به صفحه آن فروشگاه در سایت کشینه بروند. پس از مطالعه شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه، از طریق لینک های موجود وارد وبسایت فروشگاه شده و روند معمولی خرید خود را طی کنند. کشینه با پیگیری خرید انجام شده و پس از اتمام مهلت بازگشت کالا کشینه مورد نظر از آن خرید را به حساب کاربری در کشینه منتقل می کند. کاربران پس از رسیدن به حد نصاب ۳۰ هزار تومان می توانند موجودی حساب خود در کشینه را به حساب بانکی خود منتقل کنند.

کشینه برای قدردانی و تشویق کاربران در بدو ورود ۶ هزار تومان به حساب کاربری اعضا واریز می کند. به عبارت دیگر کاربران با خرید آنلاین و دریافت ۲۴ هزار تومان کشینه به واسطه خرید های خود می توانند اولین پرداختی از کشینه به حساب بانکی خود را داشته باشند. همچنین با معرفی دوستان خود به کشینه و پس از اولین خرید آنها به واسطه کشینه ۸ هزار تومان پاداش معرفی به دوست دریافت می کنند.

کشینه بهینه ترین خرید آنلاین

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ای کاش تو ایران پی پال و ویزا کارت در دسترس بود
    ای کاش credits card داشتیم تو ایران :(

مطالب پیشنهادی