ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Scribble، قلمی که می تواند به ۱۰۰ هزار رنگ بنویسد

تا به حال شده که رنگی را در طبیعت یا محیط اطراف خود ببینید و در بازسازی آن در بمانید؟ یا مثلا پیش آمده که بخواهید رنگ نوشته ای روی در یا یک وسیله را ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۱

تا به حال شده که رنگی را در طبیعت یا محیط اطراف خود ببینید و در بازسازی آن در بمانید؟ یا مثلا پیش آمده که بخواهید رنگ نوشته ای روی در یا یک وسیله را ترمیم کنید ولی از ترس اینکه رنگ انتخابی تان درست در کار ننشیند، دست نگه دارید؟

شاید در آینده نزدیک، دیگر اینها برای کسی مشکل تلقی نشود. Scribble نوع جدیدی از قلم است که می تواند هر رنگی را بازسازی کند. کافی است شما نوک آن را به سمت رنگ مورد نظر بگیرید، و سپس با همان رنگ شروع به قلم زنی کنید.

اسکریبل قرار است در دو مدل عرضه شود: یکی با کارتریج رنگی که به شما امکان نقاشی روی کاغذ با رنگ واقعی را می دهد و دیگری نیز نسخه استایلوس که امکان طرح زدن روی دستگاه موبایل (البته پس از نصب اپ +Scribble) را می دهد.

هر دو نسخه با تکنولوژی بلوتوث یا میکرو یو.اس.بی قادر به اتصال برقرارکردن با کامپیوتر یا سایر دستگاه ها هستند و ۱۶ سانتی متر طول دارند. قلم های اسکریبل با استفاده از سنسورهای ۱۶ بیتی به تشخیص رنگ های واقعی دنیای پیرامون می پردازند و قادر به ذخیره سازی ۱۰۰ هزار رنگ مختلف هستند.

نسخه استایلوس در راست و نسخه کارتریج دار در چپ.

مدل جوهری با مخلوط کردن رنگ ها قبل از تزریق، قادر به شبیه سازی هر رنگی است و البته، خود قلم ها هم در رنگ های مختلفی خواهند داشت و قیمت آنها ۱۵۰ دلار برای مدل جوهر افشان و ۸۰ دلار برای مدل استایلوس است. البته هنوز فروش آنها شروع نشده.

قلم های اسکرایبل قطعا می توانند مورد علاقه هنرمندانی باشند که عاشق رنگ های طبیعی هستند و می خواهند نقاشی هایی با رنگ آمیزی طبیعی و دلنشین خلق کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • صادق
    صادق | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    فــوق الـعاده بود!!!

  • arman.m
    arman.m | ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

    وای این خوراکه من هستش.
    البته یک نقاش باید بتونه با چشم رنگ ها رو تشخیص بده و بسازه ولی این خیلی عالیه برای اسکچ و طرح اولیه. عالیه. امیدوارم زود وارد ایران بشه بخرمش.

  • arman.m
    arman.m | ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

    واب این خوراکه من هستش.
    البته یک نقاش باید بتونه با چشم رنگ ها رو تشخیص بده و بسازه ولی این خیلی عالیه برای اسکچ و طرح اولیه. عالیه. امیدوارم زود وارد ایران بشه بخرمش.

  • ميلاد
    ميلاد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    اگر از طرز كار اين ابزار نيز اطلاعاتي به دست آورديد بسيار خوب ميشود كه درون سايت به اشتراك بگزاريد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی