ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل از برجستگی دوربین آیفون ۶ خجالت زده است؟

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۰

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و حدیث های بسیاری پدید بیاید؛ این قسمت چیزی نیست به جز حلقه ی برآمده ای که در اطراف لنز دوربین اصلی این تلفن هوشمند قرار دارد و البته به نظر می رسد اپل تا حدی تلاش می نماید این نقطه ضعف ظاهری را پنهان کند.

اگر در وب سایت کمپانی یاد شده به مرور عکس های مرتبط به آیفون ۶ بپردازید در بسیاری از این تصاویر حلقه ی برآمده مذکور را مشاهده نخواهید کرد، هر چند در برخی دیگر از تصاویر به وضوح می توانید آن را ببینید.

2اپل می تواند این امر را حاصل نورپردازی یا نحوه ی قرار گیری آیفون وانمود نماید، ولی برای بسیاری از کاربران این شبهه وجود دارد که کمپانی یاد شده در تصاویر تهیه گشته از تلفنهای هوشمند جدیدش دخل و تصرف نموده و آنها را ویرایش کرده است.

مسلماً هیچ کمپانی تمایل ندارد ضعف های طراحیش چندان دیده شوند و شاید این امر برای برندی که همواره ظاهر محصولاتش مورد تعریف و تمجید بوده است ابدا خوشایند محسوب نشود، ولی اینکه اپل حتی در تصاویر خبریش نیز تلاش کرده است تا برآمدگی موجود در اطراف لنز را حذف کند این شک برای تلاش شرکت یاد شده در لاپوشانی نقاط ضعف طراحی محصول جدیدش را بیش از پیش تقویت می نماید.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری بیشتری از آیفون ۶ را که در آنها اپل تلاش کرده است تا برآمدگی اطراف لنز دوربین را حذف نماید مشاهده کنید.

3 5 6 7 8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (79 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    نقطه ضعف طراحی؟!!!! O_o
    مگه پشت این تصمیم و طرح، یه نفر بوده که بخواد ازش خجالت زده باشه و بخواد لاپوشونی کنه؟ یا اصلا مگه طرحش یه روزه بوده؟!!
    ما داریم از "تیم" اپل صحبت میکنیمها!

  • anonymous
    anonymous | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    آخه یه برآمدگی این همه سروصدا داره انگار حالا همه گوشیا کاملا صاف و مسطح هستند والا به خدا این همه اتفاق تو دنیا داره میفته اونوقت شما در مورد برامده بودن دوربین آیفون 6 مطلب می ذارید

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    من هیچ وقت به عکس های خود شرکت ها اعتماد نمیکنم. الان برید تصویر های xperia z رو ببینید. زاویه دید صفحه نمایشش از آمولد بیشتره تو عکس ها.
    .............
    حالا ببینیم اون عکس هایی که تو سایت اپل هست و گفته شده با آیفون 6 گرفته شده ببینیم در واقعیت هم همینطور هست؟

  • Safari
    Safari | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    به نظرم زياد مهم نيست،بالاخره راهي به جز بيرون زدن دوربين نداشتن.
    صفحه نمايش،دوربين،چيپ،دقت كنيد،اينها همش بسيار ارتقا داده شدن در حاليكه ظخامت كاهش بسياري داشته.

  • F@RZ@D
    F@RZ@D | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    چمیدونم والا بعضیها سر سختانه میگن از یه زاویه که بهش نگاه کنی برجستگیش معلوم نیست!باید تا زمانی که عرضه وبررسی بشه باید صبر کرد.البته از اپل هم بعید نیست.مثل قضیه آیفون 4 که اپل کاری کرده بود که بارهایی که وضعیت خط دادن گوشی همیشه نرمال نشون داده بشن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی