ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ها و صنایع علاقه ای به استفاده از آیپد ندارند

اپل مشغول احیای آیپد است تا استفاده از آن برای شرکت ها نیز جذابیت داشته باشد. اما بر اساس منابعی آگاه ظاهرا اپل چیزی که شرکت ها به دنبالش هستند در اختیار ندارد. اگر توافق ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

اپل مشغول احیای آیپد است تا استفاده از آن برای شرکت ها نیز جذابیت داشته باشد. اما بر اساس منابعی آگاه ظاهرا اپل چیزی که شرکت ها به دنبالش هستند در اختیار ندارد.

اگر توافق اپل و IBM را به یاد داشته باشید، حتما می دانید که هر دو آنها چه منافعی را از این شراکت می بردند. منفعت اپل اما فروش آیپدها و خدمات بیشتر به شرکت ها، صنایع و ادارات بود. اپل با هدف استفاده از سرویس ها و تجارب IBM قصد داشت به مشتریان اداری و صنعتی خدمات دهی کند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

اما روز دوشنبه رویترز گزارش داد که اپل در حال استفاده از تیم های فروش مستقیم برای ملاقات با رؤسای شرکت ها جهت فروش محصولاتش است. شیوه ای که اپل پیش از این نیز از آن بهره برده بود.

طبق گزارش رویترز، اپل تیم های فروشش را برای ملاقات با مدیران شرکت ها و صنایع بزرگ به اقصی نقاط کشور راهی کرده است.

اما منابع بیزینس اینسایدر در این باره می گویند: بخشی از دلایل عدم موفقیت اپل در فروش آیپد به صنایع، عدم وجود اپلیکیشن های کاربردی در پلتفرم اپل است.

کمپانی ها چیزی می خواهند که در اپل به آن دست نمیابند. و آن چیزی جز نرم افزارهای سفارشی در ابزارهای مورد نظرشان نیست. که آیپدها فاقد آن هستند.

به گفته منابع بیزینس اینسایدر مشتریان تقریبا همیشه می خواهند سطحی مشخص از امکانات سفارشی سازی را برای سازگاری نرم افزارها با تجارت و نیازهای تجاری خود داشته باشند که در اپ های از پیش تعریف شده این امکان برای آنها وجود ندارد.

اپل پیش از این در حاشیه شراکتش با IBM قول توسعه نرم افزارهایی برای ۱۰۰ شاخه صنعتی و اداری برای آیپد و آیفون را داده بود. باید صبر کرد و دید این اپلیکیشن ها تا چه حد می توانند توجه مشتریان شرکتی را جلب و منجر به فروش بیشتر آیپد برای اپل شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ آبان ۱۳۹۳

    شرکت ها و صنایع علاقه ای به استفاده از آیپد ندارند !!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی