ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخت افزاری بی نظیر به همراه نوستالوژی؛ MSI درخدمت شماست

اگر از گیک های قدیمی باشید، حتما کیبورد های مکانیکی با آن دکمه های مرتفع را به یاد دارید. منظورمان دقیقا همان کیبوردهایی است که در کامپیوترهای 15 سال پیش یافت می شد. صدای فشرده ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۰

اگر از گیک های قدیمی باشید، حتما کیبورد های مکانیکی با آن دکمه های مرتفع را به یاد دارید. منظورمان دقیقا همان کیبوردهایی است که در کامپیوترهای 15 سال پیش یافت می شد. صدای فشرده شدن دکمه ها زیر انگشتان دست را به خاطر دارید؟ شاید این امر هم اکنون به نستالوژی تبدیل شده باشد.

اما حالا MSI آمده تا شما را به دوران گذشته بازگرداند. این شرکت تصمیم گرفته تا در یکی از آخرین مدل های نوت بوک مخصوص بازی ساخت خودش، از این نوع کیبوردهای مکانیکی استفاده کند. نگران نباشید؛ قرار نیست تا از پردازنده های پنتیوم 2 در این محصول استفاده شود.

البته MSI اولین شرکتی نیست که در این چند سال، از این نوع کیبورد در محصولاتش استفاده می کند. هنوز شرکت آی بی ام، کامپیوترهای سری M خودش را با این نوع کیبورد عرضه می کند.

این بار با نوت بوکی طرف هستیم که قرار است با سخت افزاری قدرتمند و البته کیبوردی جالب، ما را به روزهای خوب گذشته پرتاب کند.

با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به GT80 Titan از آخرین محصول های MSI.

 

ces-2015-msi-gt80-titan-80420.0

این نوت بوک از همین امروز برای فروش ارائه شده است. دستگاه فوق جایگزینی است برای کامپیوتر های رومیزی؛ چرا که سایز صفحه نمایش 18.4 اینچی و پاور قدرتمند 350W این نوت بوک، جابجایی روزمره آن را کمی دشوار می کند. به همین منظور MSI این گجت دوست داشتی را به همراه دو عدد پورت HDMI عرضه کرده تا به صورت دائمی به مونیتورهای اضافی متصل باشید.

ces-2015-msi-gt80-titan-79906.0

سخت افزار تعبیه شده در زیر پوست این دستگاه نیز به یقیین برای اجرای بازی هایی سنگین مناسب خواهد بود. شرکت مذکور GT80 را به پردازنده Core i7 ساخت اینتل و کارت گرافیک Geforce GTX980M محصول NVIDIA مجهز کرده است. مقدار حافظه رم نیز به 16 گیگابایت رسیده تا خیال شما از هرچه روان تر اجرا شدن اپلیکیشن ها آسوده باشد.

تمامی این سخت افزارها، توسط درپوشی قابل بازشدن قابل دسترسی خواهند بود. شاید بخواهید سخت افزار این نوت بوک را خودتان ارتقا دهید؛ از این جهت نیز MSI دست کاربران را باز گذاشته است.

این نوت بوک هیچگاه میز شما را ترک نخواهد کرد.

وجه تمایز GT80، کیبورد خاصش با آن نورهای قرمز دکمه هایش، ساخت شرکت Cherry است. بد نیست بدانید که شرکت مذکور بیش از 50 سال است که به تولید این نوع کیبورد می پردازد.

در کنار کیبورد ذکر شده، یک ترک-پد به همراه دو دکمه فیزیکی قرار گرفته و بر روی همان ترک-پد دکمه های ماشین حسابی قرار داده شده.

ces-2015-msi-gt80-titan-78984.0

MSI سعی کرده تا هرچه می تواند به زرق و برق این نوت بوک بیافزاید. به همین منظور و برای توجیه قیمت گران این دستگاه، چهار دکمه WASD پر کاربرد در بازی را مزین به رنگ طلایی کرده است. البته این چهار دکمه به صورت مجزا از کیبورد اصلی بوده و شما می توانید آن ها را جایگزین کلید های اصلی کنید.

ces-2015-msi-gt80-titan-7949.0

در مورد قیمت نوشتیم؛ بدست آوردن این نوت بوک حداقل 3299 دلار خرج روی دستتان خواهد گذاشت. با این تفاسیر، شاید بهتر باشد برای زنده کردن حس نوستالوژی به سراغ کیبورد های دست دوم و یا کامپیوترهای سری M ساخت IBM بروید!

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • hosin
    hosin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    سلام دوستان خوب هستيد خداراشكر

  • hosin
    hosin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان سلام حالتانوخوبه)(دورد بر مدير زحمت كش)باتشكر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی