ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی جدید اندروید با عنوان «ضربه سلفی» منتشر شد [تماشا کنید]

در حدود یک ماه پیش، گوگل یک تیزر تبلیغاتی را برای سیستم عامل اندروید تهیه کرد که همه نوع کاراکتر کارتونی در آن به چشم می خورد. این تیزر در واقع شعار جدید اندروید را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در حدود یک ماه پیش، گوگل یک تیزر تبلیغاتی را برای سیستم عامل اندروید تهیه کرد که همه نوع کاراکتر کارتونی در آن به چشم می خورد. این تیزر در واقع شعار جدید اندروید را به تصویر می کشید که می گوید: «با هم باشید، اگرچه یکسان نباشید».

در آن زمان، ویدیوی تبلیغاتی یاد شده به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و سر و صدای زیادی بر پا کرد و حالا وقت آن رسیده که این غول جستجوگر آمریکایی تیزر تبلیغاتی جدیدش را منتشر نماید و این بار به جای استفاده از کاراکترهای عجیب و غریب، تمی شبیه به بازی های NBA در آن به تصویر کشیده شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل تبلیغ جدید خود را با عنوان «Selfie Slam» یا «ضربه سلفی» منتشر کرده که به راحتی می توان علت این انتخاب را درک نمود. در این تیزر، بازیکنی توپ را در میانه زمین بازی در اختیار دارد و با یک دریبل ضربدری، آن را با ضربه ای محکم به داخل سبد می اندازد.

گزارشگر این مسابقه به قدری از این صحنه به وجد می آید که کلاه گیس خود را برعکس کرده و دوباره بر سر می گذارد (شاتی که مارو آلبرت گزارشگر معروف آمریکایی را به یاد می آورد.)

خوشبختانه بخت با بازیکنی که به هوا پریده یار بوده و یادش مانده که تلفن هوشمند اندرویدی اش را همراه داشته باشد، در همین حین موبالش را از جیبش خارج نموده و در لحظه حساس پرتاب توپ در سبد یک سلفی از خود می گیرد و تیمش را به مقام قهرمانی می رساند.

اما برندگان واقعی طرفداران اندروید هستند که روز بعد از آن شاهد رونمایی از سه پرچمدار مبتنی بر این سیستم عامل بودند: HTC One، Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge که حالا رسما از سوی شرکت های سازنده شان رونمایی شده اند و طرفداران آنها نیز بی صبرانه منتشر عرضه انبوهشان در سطح دنیا هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • راوی
    راوی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    من ربطش به
    برندگان واقعی طرفداران اندروید هستند که روز بعد از آن شاهد رونمایی از سه پرچمدار مبتنی بر این سیستم عامل بودند: HTC One، Samsung Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge
    .
    .
    نفهمیدم!!!!
    :-/

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    جالب بود

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی باحاله تا حالا گوگل خیلی از این تیزرها رو ارائه کرده تا داخل حساب یوتیوبش / مایکروسافت هم از انیمشن ها استفاده می کنه گاهی اوقات مثلن کنفرانس دیروز قبل از شروع شدن ، اما به صورت عمده نه ، کلن طراحیش هم با ماله گوگل فرق می کنه

  • s 47 27
    s 47 27 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    ماتریکس اینجوری پرواز نمیکرد

مطالب پیشنهادی