ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون بعدی با رنگ صورتی و تکنولوژی تاچ فورس عرضه خواهد شد

قبلاً در این رابطه نوشتیم که اپل تلاش دارد تا تکنولوژی فورس تاچ را به نمایشگرهای آیفون بعدیش بیاورد و حالا وال استریت ژورنال نیز در گزارشی این موضوع را تائید کرده است. این تکنولوژی یکی از آیتم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

قبلاً در این رابطه نوشتیم که اپل تلاش دارد تا تکنولوژی فورس تاچ را به نمایشگرهای آیفون بعدیش بیاورد و حالا وال استریت ژورنال نیز در گزارشی این موضوع را تائید کرده است. این تکنولوژی یکی از آیتم های کلیدی بود که در مراسم روز دوشنبه به صورت کامل معرفی شد و کمپانی مورد بحث جزئیات آن را به تفصیل تشریح نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که اشاره شد ساعت اپل از قابلیت مذکور بهره می برد و به کمک آن می تواند میزان فشار وارده بر روی نمایشگر را تشخیص داده و سپس بر همین اساس دستورات مختلفی را اجرا نماید.

امکان فوق الذکر در تاچ پد مک بوک جدید ۱۲ اینچی هم گنجانده شده و بدین ترتیب مفاهیم جدیدی را برای دستور ساده ی کلیک تعریف نموده است و از این پس کاربران می توانند با ایجاد مقادیری مختلف از فشار بر روی سطح ترک پد این نوت بوک کارهای گوناگونی را انجام دهند، از جمله تغییر سرعت پخش ویدئوها در اپلیکیشن کوئیک تایم.

کوپرتینویی ها به صورت معمول هر دو سال یکبار اقدام به باز طراحی تلفن هوشمند خود یعنی آیفون می نمایند و از همین رو انتظار نمی رود نسخه ی بعدی آیفون ۶ و ۶ پلاس دستخوش تغییر ظاهری چندانی گردند.

در همین رابطه وال استریت ژورنال در گزارش خود آورده که اپل قصد دارد اسمارت فون های بعدیش را هم با نمایشگرهایی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی به بازار عرضه کند و حتی این صفحات نمایش از رزلوشنی یکسان نسبت به نسل پیشین خود بهره مند خواهند بود، اما یک تغییر ظاهری وجود دارد که شاید برای عده ای چشم گیر و حائز اهمیت باشد.

ظاهراً شرکت یاد شده در کنار سه رنگی که تا قبل از این برای موبایل هایش در نظر گرفته بود، رنگ صورتی را هم اضافه نموده. هر چند که عرضه محصول با رنگ مذکور هنوز قطعی نگشته و شاید برنامه های اپل در آخرین لحظه تغییر نماید.

تولید انبوه نسل آتی آیفون نیز بر مبنای گزارش ژورنال قرار است تا از ماه می یعنی تقریباً یک ماه و نیم دیگر آغاز گردد. باید منتظر ماند و دید خود اهالی کوپرتینو چه زمانی جزئیات موجود در خبر مورد بحث را تائید خواهند نمود و آیا اصلا این موارد صحت می یابند و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • XMan69
    XMan69 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    خداییش صورتیش خوشگل میشه:
    http://s1.img7.ir/5C4Sx.jpg

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی