ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول بسته های جدید اینترنتی ارائه کرد

چند روزی است که همراه اول با ارسال پیامک به مشترکانش در مورد ارائه بسته های جدید اینترنت موبایل با نام «آلفا» و «آلفا+» از 17 اردیبهشت، اطلاع رسانی کرده. به همین دلیل برخی از ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

چند روزی است که همراه اول با ارسال پیامک به مشترکانش در مورد ارائه بسته های جدید اینترنت موبایل با نام «آلفا» و «آلفا+» از 17 اردیبهشت، اطلاع رسانی کرده.

به همین دلیل برخی از مشترکان منتظر ارائه این بسته ها مانده و عده ای دیگر از گران شدن قیمت بسته های تخفیفی اینترنت موبایل همراه اول با نام نوترینو نگران شده اند.

اما همراه اول بسته های قدیمی خود را به نام «آلفا» مزین کرده و فقط در اختیار مشترکین 2G قرار داده و بسته های جدیدی را با نام «آلفا+» عرضه نموده که برای استفاده در شبکه های 3G و 4G کاربرد دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا از جزئیات بیشتر مرتبط به این بسته های جدید آگاه شوید.

به منظور ارائه بسته های اینترنتی متنوع و مقرون به صرفه، همراه اول بسته هایی جدید در دو کلاس سرعتی «پایه» و «حرفه ای» در قالب بسته های «آلفا» و «آلفا+» ارائه کرده است که مشترکین می توانند با خرید یکی از بسته های آلفا+، به اندازه حجم دو بسته (بسته شبانه روزی+ بسته شبانه) از اینترنت همراه استفاده کنند.

بسته های آلفا

اپراتور اول با بسته های آلفا، اینترنتی با سرعت پایه و ارزان قیمت در اختیار مشترکین خود قرار داده است.

مشترکینی که بنا به دلایلی نمی توانند از خدمات 3G و 4G در منطقه زندگی خود بهره مند شوند، می توانند با حداقل قیمت از بسته های آلفا استفاده کنند.

بسته های آلفا از نظر هزینه و حجم همانند بسته های هوشمند GPRS همراه اول بوده که مشخصات آنها در جدول زیر قابل مشاهده است. ضمناً تمام مشترکین دائمی و اعتباری از این بسته ها می توانند استفاده نمایند.

آلفا

بسته های آلفا+

بسته های آلفا+ که بسته های  حرفه ای نوترینو هستند، با سرعتی بالا، استفاده تخصصی و حرفه­ ای از اینترنت نسل 3 و 4 را ممکن می ­سازند.

این بسته های متنوع، مناسب افرادی به حساب می آیند که از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنتی با سرعت بالا دارند.

بدین ترتیب توجه داشته باشید که برای استفاده از اینترنت پرسرعت 3G و 4G، فعالسازی بسته آلفا+ الزامی خواهد بود.  این بسته ها برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است.

از مهمترین ویژگی ها و مزایای بسته های آلفا+ این است که به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند (قابل مصرف در بازه زمانی۲ تا ۷ بامداد).

برای مثال "بسته ماهانه  1GB+ 1GB هدیه شبانه"، علاوه بر یک گیگابایت ترافیک خریداری شده، یک گیگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شبانه (۲ تا ۷ بامداد) می توان از آن استفاده نمود.

آلفا+

قابلیت رزرو بسته ها خدمتی جدید از همراه اول

در صورتی که هر یک از مشترکین همراه اول بسته فعالی داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی بسته­ دیگری نماید، بسته­ جدید برای وی رزرو می­شود. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی، در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته­ رزرو برای وی فعال خواهد شد.

بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به کاربر امکان می دهد بسته­ بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ دلخواه و به شکل خودکار صورت پذیرد.

مهاجرت از بسته های هوشمند فعلی به بسته های جدید آلفا و آلفا+

از روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای بسته هوشمند هستند، تا پایان پکیج خود می توانند از آن استفاده کنند. با پایان یافتن بسته، در صورتی که کاربر مورد دیگری را رزرو نکرده باشند، تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته آلفا مشابه (دارای ترافیک، دوره زمانی و قیمت مشابه ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد.

لذا کاربرانی که مایل به استفاده از اینترنت حرفه ای هستند، لازم است قبل از اتمام بسته هوشمند خود، یکی از بسته های  آلفا+ را به دلخواه رزرو کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (126 مورد)
  • ‫حبیب اله N‬‎
    ‫حبیب اله N‬‎ | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    همراه اول شورش درآورده چهارگیگ +چهار گیگابایت هدیه شبانه 17000تومان گرفتم دوهفته نشد تمام شد مصرفم عادی بودقبلا ايرانسل استفاده میگردم چون دیدم همراه اول انتنش برای اینترنت بهتره استفاده کردم با همین مصرف ايرانسل راهت هشت گرگ 2ماه میکشید آخه انجام باید دولت بخره ايرانسل دولتی نیست به قرآن بسته های مکالمش هم خیلی بصرفه تره من خط اصليم همراه اوله ولی آدم بایدخدای حرف بزنه

  • Maryam
    Maryam | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    دوستان من تا الان هميشه با ايرانسل و رايتل سر و كار داشتم امّا الان اينترنت ايرانسل چن روزه LTEش اذيت ميكنه. من نظر هارو خوندم منصرف شدم از خريد سيم كارت همراه اول، ميشه راهنماييم كنيد كه بخرم يا با همين اينترنت ايرانسل سر كنم؟
    ممنونم

    • ayoob shokri
      ayoob shokri | ۵ آذر ۱۳۹۵

      من يه پيشنهاد عالى دارم براتون

  • محبوبه
    محبوبه | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    دیروز شارژ ده توننی خریدم ،اینترنتشو فعال کردن مسجش نیمد وهمون موقع کار کرد از ساعت یازده قطع شده کار نمیکنه ، مثلا اینترنت یه ماهه بود که یه روزم نشد ،

  • Reza
    Reza | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    ی سوال همراه اول هم مثل ایرانسل بسته اینترنتی 12 ماهه داره یا نه اگه داره کدشو بگین مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی