ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قصد معرفی نمونه ای ارزان تر از ساعت طلایی خود را دارد

نشریه تایمز که روز جمعه گزارشی را در مورد طرح های اپل برای مراسم پیش رویش منتشر کرد پیش بینی نموده که در جریان این رویداد احتمالا بدنه های فلزی تازه ای برای اپل واچ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

نشریه تایمز که روز جمعه گزارشی را در مورد طرح های اپل برای مراسم پیش رویش منتشر کرد پیش بینی نموده که در جریان این رویداد احتمالا بدنه های فلزی تازه ای برای اپل واچ معرفی خواهند شد که این پیش بینی با گفته های اخیر مینگ چی کو تحلیلگر ارشد بازار بورس KGI تایلند همخوانی دارد.

او پیش بینی کرده بود که اپل سه بدنه با جنس مختلف را در پاییز امسال برای ساعت هوشمند خود معرفی خواهد کرد که در واقع با فصل بازگشایی مدارس و خرید خانواده ها مصادف می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش روز جمعه این شرکت نشان می دهد یکی از آپشن هایی که احتمالا معرفی می شود نسخه نه چندان گران قیمتی از ادیشن یا همان اپل واچ طلاست و دو مدل دیگر هم از موادی نظیر فیبر کربنی، پلاستیک یا Rolesor (ترکیبی از طلا و مس) مخصوص ساعت های رولکس و مجیک گلد ویژه ساعت های Hublot ساخته خواهند شد.

در گزارش روز جمعه نشریه تایمز همچنین آمده است که اپل احتمالا از آیپدهای جدید خود در مراسم روز چهارشنبه پرده بر می دارد؛ با در نظر داشتن این نکته که تا سال های طولانی مراسم رونمایی از آیپد های جدید در ماه اکتبر برگزار می شد، انتظار می رود که اهالی کوپرتینو خبرهای مهمی را در این رابطه برای کاربران خود داشته باشند که این مراسم را یک ماه به جلو انداخته اند.

این نشریه به نقل از منابع خبری خود اظهار داشته که اپل «مراحل پایانی» از ساخت کیبورد آیپد جدید را پشت سر می گذارد و «احتمالا» آن را امسال وارد بازار می کند.

البته هنوز هم مشخص نیست که آیا این کیبورد از نوع بیسیم با باتری یکپارچه سازی شده خواهد بود یا خیر. علاوه بر این پیش بینی شده که یک مجیک ماوس جدید هم همراه با آن رونمایی شود. این را هم باید یادآور شویم که اپل در حال حاضر هیچگونه کیبورد ویژه ای برای آیپد نمی سازد.

ناگفته نماند در این گزارش حرفی از یک «آیپد پرو» جدید که پیشتر گفته شده بود قرار است با یک نمایشگر 12.9 اینچی و همچنین استایلوس بلوتوثی عرضه شود به میان نیامده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    به نظرم قيمت ٥٠٠٠ دلاري اپل اديتيشين منطقي تر بودش
    و در كل مخالف اين رويه جواهر سازي جديد اپل هستم
    اين نوعي زياده روي است و مخالف جهت فكري استيو جابز مرحوم است

  • drona
    drona | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    این چه بساطیه!؟ قیمت نسخه ی اسپورتش رو بیاره پایین. والا. از کجا بیاریم خب!؟

  • mehdi
    mehdi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    این نسخه ارزون ترش هم حتما خودش کلی قیمت داره

  • kayba
    kayba | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    ببخشید قضیه این تبلیغ مونوپاده چیه؟ زده قیمنت اصلیش 77 بوده من کد تخفیف وارد میکنم میشه 16 تومن کرایه هم نمیگیره؟
    باقیش از جیب خودش میده؟ یا موقع تحویل یه دسته بیل جای مونوپاد تحویل میدن؟

مطالب پیشنهادی