ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتظار فروش ۱۰ الی ۱۳ میلیون آیفون در اولین آخر هفته؛ رنگ رزگلد همچنان در صدر

اپل طراحی آیفون را در بازه زمانی دو سال یکبار دست خوش تغییرات اساسی می کند و پس از معرفی نمونه جدید، در سال بعدی، دست به ارائه محصولی می زند که از لحاظ ظاهری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اپل طراحی آیفون را در بازه زمانی دو سال یکبار دست خوش تغییرات اساسی می کند و پس از معرفی نمونه جدید، در سال بعدی، دست به ارائه محصولی می زند که از لحاظ ظاهری تفاوتی با نمونه اصلی ندارد اما سخت افزار آن، بروز رسانی گشته اند و کاربر می تواند از قابلیت های تازه ای در آن بهره گیرد.

دو سال پیش اپل، آیفون 5s را با رنگ طلایی نیز رونمایی کرد؛ محصولی که طرفداران این برند، به شکلی بسیار عالی از آن استقبال به عمل آوردند و حال به نظر می رسد شرکت یاد شده به این نوع تفکر رسیده که برای فروش بهتر، باید در سری های s، یک رنگ تازه را نیز معرفی نماید.

اکنون اخبار جدید حاکی از آن هستند که مشتریان، بیش از رنگ های دیگر آیفون، خواستار نمونه رزگلد و جدید آن بوده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Ming-Chi Kuo می گوید که قادر گشته با برخی از تامین کنندگان قطعه برای آیفون و مسئولان کمپانی فاکسکان گفتگو کند و بر همین اساس، گمانه زنی می نماید که فروش ۳۰ الی ۴۰ درصد از آیفون 6s، مربوط به رنگ رز گلد خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان نموده که اکنون انتظار می رود اپل، قادر شود در اولین آخر هفته پس از عرضه آیفون، به فروش ۱۰ الی ۱۳ میلیون تلفن هوشمند دست پیدا کند اما او باور دارد که فروش آیفون حدود ۱۲ میلیون و شاید اندکی کمتر باشد.

این در حالیست که از روز اول، آیفون های اپل در کشور چین نیز موجود بوده اند و تحلیلگران وال استریت انتظار می رود این شرکت بتواند رکورد ۱۰ میلیونی سال گذشته برای اولین آخر هفته را جا به جا کند. لازم به ذکر است که شرکت مورد بحث به احتمال زیاد در روز دوشنبه، ۲۸ سپتامبر - ششم مهر ماه، آمار مربوط به فروش اولین آخر هفته را منتشر خواهد کرد.

اپل در سال ۲۰۱۳، موفق شد در اولین آخر هفته ۹ میلیون آیفون ۵s به فروش برساند که این رقم در سال گذشته و با عرضه آیفون ۶، به ۱۰ میلیون دستگاه رسید. در سال جاری نیز انتظار می رود شاهد فروش رفتن بین ۱۰ الی ۱۳ میلیون دستگاه آیفون باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    کی میگه رزگلد زنونس؟! جالبه مردای ایران زیر ابرو برمیدارن لباس و کفش زنونه میپوشن ارایشم که میکنن دیگه پنکیک و خط ابرو که الی ماشاالله بعد درباره رنگ به زنونه و مردونه بودن گیر میدن .... به نظرم خیلی رنگ قشنگیه

  • arsham
    arsham | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    کاشکی این رنگ دوباره به رنگ های سری نوت سامسونگ اضافه بشه:((((

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی