ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مکالمه نامحدود ویژه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول آغاز شد

اپراتور مخابراتی همراه اول به تازگی از طرحی با عنوان «هدف را بزن» خبر داده که طی آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور قادر خواهند بود با پرداخت رقمی معین به مدت یک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۶

اپراتور مخابراتی همراه اول به تازگی از طرحی با عنوان «هدف را بزن» خبر داده که طی آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور قادر خواهند بود با پرداخت رقمی معین به مدت یک ماه از مکالمه داخل شبکه نامحدود بهره مند شوند . برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح می توانید بیانیه خبری که در همین رابطه از جانب روابط عمومی همراه اول برای دیجیاتو ارسال شده است را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرح «هدف را بزن»، کلیه‌ مشترکین دائمی و اعتباری و نیز مشترکین جدیدی که در مهرماه به همراه اول می پیوندند، می توانند با پرداخت مبلغ X تومان تا یک ماه (۳۰ روز) از مکالمه داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) به صورت نامحدود استفاده کنند.

در طرح مذکور، برای هر مشترک، یک هدف منحصر به فرد تعیین شده که برای اطلاع از این هدف و دریافت راهنمای اختصاصی طرح، مشترک می بایست کد #۱۰۰۰* را شماره گیری کند.
مبلغ هدف برای مشترکین اعتباری ثبت نام شده، از اعتبار ایشان کسر و برای مشترکین دائمی ثبت نام شده، در صورتحساب دوره منظور میشود.

به محض ثبت نام، یک بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد که با استفاده از آن، کلیه‌ مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (142 مورد)
  • mahna
    mahna | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من طرح هدف را بزن را استفاده کردم ولی صورتحسابم بیشتر از ان چیزی بود که میبایست بیاد با این که من به غیر از همراه اول به هیچ ایرانسلی تماس نگرفتم در صمن رفته رفته قیمت هارا افزایش داده اند لطفا پیگیری شود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی