ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسنوبورد فضایی؛ معرفی بازی RAD Boarding

محصول جدید استودیوی Noodlecake یک رانر بی پایان مهیج است که در آن باید سوار بر یک اسنوبورد استثنایی، از دنیایی پر هرج و مرج و رو به نابودی جان سالم به در برده و با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

محصول جدید استودیوی Noodlecake یک رانر بی پایان مهیج است که در آن باید سوار بر یک اسنوبورد استثنایی، از دنیایی پر هرج و مرج و رو به نابودی جان سالم به در برده و با دشمنانتان در این مسیر دست و پنجه نرم کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

RAD Boarding یک رانر بی پایان است، بنابراین در آن فقط و فقط روی مسیر پیش رویتان متمرکز باشید و در مقابل گدازه های آتشفشانی و دشمنان مسیر جاخالی بدهید.

screen640x640

شیرین کاری و انجام حرکات آکروباتیک اگرچه کمکی به جلوگیری از تخریب دنیای RAD Boarding نمی کنند، اما حداقل باعث می شوند فرار لذتبخشی داشته باشید.

هر چه حرکاتتان محیر العقول تر باشد، تجربه بیشتری به دست خواهید آورد و می توانید آن را خرج آزاد کردن قابلیت های جدید و کمبوهای بیشتر کنید. بعضی از این کمبوها مثل پرتاب رعد و برق می توانند کشتن غول های بازی را برایتان آسان تر کنند.

RAD Boarding به غیر از گیم پلی خوب و سیستم کنترل ساده ای که دارد، یکی از چشم نوازترین آثار Noodlecake از لحاظ گرافیکی هم هست. طراحی زیبای محیط و انیمیشن های روان RAD Boarding عواملی هستند که حتی اگر از موضوع بازی خوشتان نیامد، پای آن بمانید.

RAD Boarding را می توانید به رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. نکته خوب در مورد نسخه اندروید بازی، عدم نیاز آن به دانلود دیتای اضافیست و با نصب فایل APK می توانید از تجربه کامل بازی لذت ببرید. اگر در حین دانلود از گوگل پلی به مشکلی برخوردید، می توانید از این لینک برای دانلود بازی استفاده کنید.

RAD Boarding

RAD Boarding

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 91.6 / 99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی