ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تصاویر زنده آیفون به زودی در اپلیکیشن iOS فیسبوک قابل مشاهده خواهند بود

پس از اعلام پشتیبانی Tumblr از تصاویر زنده (Live Photos) گرفته شده با آیفون 6S و 6S پلاس، حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا این قابلیت را به اپلیکیشن iOS خود اضافه کند. متأسفانه این قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

پس از اعلام پشتیبانی Tumblr از تصاویر زنده (Live Photos) گرفته شده با آیفون 6S و 6S پلاس، حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا این قابلیت را به اپلیکیشن iOS خود اضافه کند. متأسفانه این قابلیت تنها به اپلیکیشن iOS محدود خواهد بود، و فقط کاربران این سیستم عامل قادر به تماشای این تصاویر در پلتفرم فیسبوک هستند.

با این محدودیت، کاربران اندروید و دسکتاپ از تماشای این تصاویر محروم خواهند ماند. برای تماشای این عکس ها در فیسبوک، می بایست از iOS 9 یا بالاتر استفاده کرد که به این معناست که تنها صاحبان آیفون 4S و دستگاه های جدیدتر قادر به این کار هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بارگذاری این عکس ها در محیط فیسبوک تفاوت چندانی با روش معمولی ندارد، با این تفاوت که به محض اتمام بارگذاری، برای متحرک شدن تصویر باید تیک Live در گوشه پایین و سمت راست آن را بزنید. به شرط استفاده از یک دستگاه اپل مبتنی بر iOS 9، کاربران می توانند عکس متحرک شما را در فید اخبار خود تماشا کنند.

فیسبوک در حال حاضر این قابلیت را به صورت آزمایشی وارد شبکه اجتماعی خود کرده، بدین معنا که فقط گروه کوچکی از کاربران قادر به استفاده از آن هستند و الباقی می بایست تا سال آینده برای تجربه آن منتظر بمانند.

به غیر از این، فیسبوک پشتیبانی از 3D Touch را به آیکن اپلیکیشن خود اضافه کرده. با یک فشار ملایم روی آیکن فیسبوک از این پس می توان به میان برهایی برای گرفتن عکس، بارگذاری عکس یا پست مستقیم آن در پروفایل کاربری دسترسی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • elias
    elias | ۱ دی ۱۳۹۴

    واقعا ادم از دست مایکروسافت عصبی میشه
    خودش سهام دار فیسبوک هست و این قابلیت عکس زنده هم از نوکیا گرقت ولی نکرد قابلیت به اشتراک گزاری تو برنامه فیسبوک بزاره با این که نوکیا اولین بار این قابلیت و اورد

    .واقعا مایکروسافت عصبی کننده شده تو قسمت موبایل

مطالب پیشنهادی