ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس و گیگابایت می خواهند هدست های واقعیت مجازی و افزوده توسعه دهند

ایسوس یکی از شرکت های بزرگ در زمینه توسعه و تولید ملزومات کامپیوتریست اما این روزها دیگر دنیای کامپیوتری کاربران، روی یک میز و در یک کامپیوتر شخصی خلاصه نمی شود. تایوانی ها همین موضوع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

ایسوس یکی از شرکت های بزرگ در زمینه توسعه و تولید ملزومات کامپیوتریست اما این روزها دیگر دنیای کامپیوتری کاربران، روی یک میز و در یک کامپیوتر شخصی خلاصه نمی شود.

تایوانی ها همین موضوع را درک کرده و تصمیم گرفتند وارد حوزه توسعه تلفن های هوشمند اندرویدی شوند. اما به نظر می رسد که همین پیشرفت نیز کافی نبوده و ایسوس تمایل دارد با همکاری مایکروسافت وارد تجارت تازه ای شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود که در سال آینده میلادی، کمپانی ایسوس تصمیم دارد وارد دنیای واقعیت مجازی و افزوده شود. پیش از این البته گفته شده بود که شرکت مورد بحث تصمیم گرفته محصولی را در زمینه واقعیت افزوده توسعه داده و آن را در سال ۲۰۱۶ عرضه نماید.

بر اساس شنیده ها، کمپانی تایوانی یاد شده تصمیم دارد برای به سرانجام رساندن همین منظور، با مایکروسافت به همکاری بپردازد و احتمال دارد حاصل تلاش های ایسوس، تبدیل به نمونه ای ارزان تر از هدست واقعیت افزوده هولولنز گردد. از طرف دیگر، تصور همکاری مایکروسافت و ایسوس به هیچ عنوان دور از ذهن نیست چرا که این دو شرکت تا کنون رابطه ای بسیار گرم و صمیمی داشته اند.

با این همه، یکی از معتبرترین منابع خبری تایوانی با نام «دیجی تایمز»، گزارش می دهد که ایسوس در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی هم هست؛ محصولی که به شکل یکپارچه با کامپیوترهای گیمینگ ایسوس به کار مشغول خواهد شده و تجربه ای فراگیرتر از دنیای بازی های رایانه ای را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

در این میان دیجی تایمز می گوید که «گیگابایت»، یکی دیگر از تولید کنندگان لوازم کامپیوتری تایوانی هم تصمیم دارد شانس خود را با هدست های واقعیت مجازی بیازماید. به همین دلیل گیگابایت اکنون همکاری اش را با شرکت چینی «3Glasses» که در زمینه توسعه چنین هدست هایی مهارت دارد، آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد۱۸
    محمد۱۸ | ۶ دی ۱۳۹۴

    دیجی اپ کن

مطالب پیشنهادی