ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون پرو 5.8 اینچی احتمالا نمایشگری با حاشیه خمیده داشته باشد

روز گذشته خواندید که اپل در حال کار روی آیفونی با نمایشگر 5.8 اینچی OLED است؛ دستگاهی که احتمالا آیفون پرو نام خواهد داشت، احتمالا زودتر از سال 2017 به بازار عرضه نشود. اگر احساس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

روز گذشته خواندید که اپل در حال کار روی آیفونی با نمایشگر 5.8 اینچی OLED است؛ دستگاهی که احتمالا آیفون پرو نام خواهد داشت، احتمالا زودتر از سال 2017 به بازار عرضه نشود. اگر احساس می کنید 5.8 اینچ اندکی برای دست انسان بزرگ است، بنابراین پتنت جدید اپل می تواند نظر شما را تغییر دهد.

تصویر فوق، نشان دهنده نمایشگری ویژه است که به دور تلفن همراه و حاشیه های آن پیچیده شده است. این تئوری وجود دارد که با حذف حاشیه ها، اپل قصد دارد تا اندازه نمایشگر را وسعت دهد، بدون اینکه سایز کلی تلفن را افزایش دهد. از سوی دیگر، با تعبیه شدن دکمه های مجازی، کاربر می تواند کنترل های خاصی مثل کم و زیاد کردن صدا را انجام دهد.

ری سونیرا از DisplayMate در مورد نمایشگرهای OLED و برتری شان نسبت به LCD می گوید که: «نمایشگرهای OLED توسط مواد منعطف تری ساخته می شوند که به آن ها اجازه می دهد خمیده شوند، مثل نمایشگرهای گلکسی اج و گلکسی راند. در حال حاضر، نمایشگرهای منعطف OLED توسط شیشه سخت و محکمی محافظت می شود اما در آینده نزدیک، محصولات بهره ور از OLED، تاشو و منعطف خواهند بود.»

ایده دیگر، به پتنت سال 2011 اپل باز می گردد که گوشه های مربعی شکل را به نمایش می گذاشت، گوشه هایی که می توانستند حکم دکمه های مجازی را ایفا کنند. این تلفن اما همچنان از حواشی بهره مند است.

An-iPhone-with-square-sides-carrying-virtual-buttons-was-patented-by-Apple

Apple-could-eventually-make-the-iPhone-in-a-cylinder-like-shape

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • بهی
    بهی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    ایفون 7 اج??

  • farshadb10
    farshadb10 | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    روح جابز داره می لرزه

    • گلمراد
      گلمراد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

      اگه جابز زنده بود هنوز باید گوشی ۳.۵ اینچی دستمون میگرفتیم.تیم کوک سیاستاش بهتره ولی کیفیت زمان جابز یچیز دیگه بود.اونموقع ها فکر کردن به حتی یه باگ روی ios تخیل بود ولی الان کم کم داره عادی میشه.

مطالب پیشنهادی