ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تیمی محرمانه برای اعمال تغییرات گسترده در اپ استور تشکیل داده است

جستجو و یافتن اپلیکیشن ها همواره یکی از نقاط ضعف اپ استور اپل روی سیستم عامل iOS بوده است. تا به امروز، این بخش بارها مورد بازنگری قرارگرفته و گاه با تغییراتی مثبت و منفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

جستجو و یافتن اپلیکیشن ها همواره یکی از نقاط ضعف اپ استور اپل روی سیستم عامل iOS بوده است. تا به امروز، این بخش بارها مورد بازنگری قرارگرفته و گاه با تغییراتی مثبت و منفی در آن مواجه بوده ایم، اما حالا به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو به دنبال آن هستند تا روند جستجو و نصب اپلیکیشن ها روی آیفون و آیپد را بهبود ببخشند.

به گزارش وب سایت Bloomberg، در حال حاضر اپل تیمی محرمانه شامل 100 نفر از کارکنان خود تشکیل داده تا راهی برای اعمال تغییراتی خاص در اپ استور بیابند.

بنابر گزارش انتشار یافته، اپل گزینه جستجوی پولی را بررسی می کند؛ گزینه ای که توسعه دهندگان در آن مبلغی را پرداخت می کنند تا اپلیکیشن ها و بازی هایشان در میان اولین نتایج جستجو شده قرار گیرد. پیش از این گوگل هم از این گزینه برای اندروید استفاده کرده بود که بیشتر در دسته بندی بازی ها شاهدش هستیم. برای مثال همانند تصویر زیر، جستجو برای «بازی کارتی» یا «بازی اکشن» عناوین تبلیغاتی را بالاتر از سایر بازی ها به نمایش در می آورد:

Screenshot_20160414-183606_2.0 copy

مدیریت تیم تیم محرمانه، بر عهده تاد تِرِسی است؛ یکی از مدیران اجرایی اپل که قبلا ریاست پروژه iAd را نیز برعهده گرفته بود. حالا ترسی و برخی از زیردستان سابق وی در iAd، کار روی پروژه جدید اپ استور را آغاز کرده اند.

همان طور که Bloomberg در گزارش خود اشاره کرده، این تیم به تازگی کار خود را شروع نموده و مشخص نیست چه زمانی باید منتظر رونمایی از تغییرات مورد بحث باشیم. احتمال دارد که اپل معرفی ویژگی های جدید اپ استور را به همایش WWDC در ماه ژوئن موکول کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی