ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت گرفتن عکس در حین فیلمبرداری به اپلیکیشن دوربین گوگل بازگشت

شاید اپلیکیشن دوربین گوگل بهترین گزینه برای عکاسی در اندروید نباشد، اما حداقل کارش را به طور تمام و کمال انجام می دهد. به همین خاطر هر موقع که قابلیت جدیدی به این اپلیکیشن اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

شاید اپلیکیشن دوربین گوگل بهترین گزینه برای عکاسی در اندروید نباشد، اما حداقل کارش را به طور تمام و کمال انجام می دهد. به همین خاطر هر موقع که قابلیت جدیدی به این اپلیکیشن اضافه می شود، باید بابت توجه توسعه دهندگان گوگل نسبت به کاربران قدردان شان باشیم.

اپ Google Camera با به روز رسانی به نسخه 3.2.042 ضمن اعمال تغییراتی در رابط کاربری، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده تا تجربه بهتری از عکاسی با این محصول نرم افزاری داشته باشید.

یکی از قابلیت های قدیمی و محبوب گوگل کمرا، امکان عکاسی در حین فیلمبرداری بود که متأسفانه در نسخه های پیشین اپ به دلایل نامعلومی حذف شده بود. خوشبختانه در نسخه جدید، این قابلیت دوباره به اپلیکیشن بازگشته تا بتوانید با فشردن دکمه دایره ای شکل تعبیه شده در بالای آیکن ضبط، در حین فیلمبرداری به تهیه اسکرین شات هم اقدام کنید.

مضاف بر این، رابط کاربری گوگل کمرا هم تغییرات ریز و درشتی به خود دیده. حالا مد صحنه آهسته به عنوان یک بخش مجزا به منوی کشویی اپلیکیشن منتقل شده و دیگر به صورت یک دکمه در حالت ضبط ویدئو در دسترس نیست. این تصمیم گوگل شاید چندان به مذاق کاربران خوش نیاید.

با این وجود،‌ آیکن های شاتر و جابجایی دوربین از نو طراحی شده اند که همین موضوع ظاهر شکیل تری به اپلیکیشن دوربین گوگل بخشیده. تغییر چندان بزرگی نیست، اما کاربران مطمئنا از آن استقبال خواهند کرد.

بروزرسانی یادشده ممکن است که از طریق گوگل پلی قابل دریافت نباشد. از این رو اگر نمی خواهید که برای انتشارش منتظر بمانید، می توانید همین حالا فایل APK آخرین نسخه اپلیکیشن را از این لینک دریافت نمایید.

در ادامه می توانید اسکرین شات هایی از آخرین نسخه اپ گوگل کمرا را تماشا کنید:

Google-Camera-v3.2.042-screenshots
444
66
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی