ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تکرار خاطرات خوب گذشته

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Harvest Moon: Seeds of Memories

harvest_moon_seeds_of_memories

اگر از گیمرهای قدیمی بوده و اهل بازی های موبایل هم باشید، بدون شک خبر انتشار Harvest Moon: Seeds of Memories می تواند به تنهایی هفته ای که سپری کردید را بسازد. با وجود این که حدود چند ماه از عرضه جدیدترین نسخه فرنچایز محبوب هاروست مون برای iOS می گذرد، اما در هفته ای که گذشت شاهد نشر بازی در سیستم عامل اندروید بودیم. همانند تمامی قسمت های این سری، Seeds of Memories نیز یک شبیه ساز زندگی و کشاورزی محسوب می شود.

بنابراین در طول بازی باید در کنار پرداختن به کارهای معمولی مانند آشپزی، دوست شدن با دیگران یا تفریحاتی از قبیل ماهی گیری به رشد انواع محصولات، گیاهان، درختان و پرورش حیوانات هم مشغول گردید. علاوه بر این می توانید برای عملکرد بهتر در بخش کشاورزی، تجهیزات خود را ارتقا دهید. قابلیت ازدواج با دیگر شخصیت ها نیز در بازی وجود دارد. قبل از اتمام حرف هایمان یک نکته خیلی خیلی مهم را می خواهیم بگوییم. اخیرا عنوانی با الهام از این فرنچایز محبوب با نام Stardew Valley برای رایانه های شخصی منتشر شده که به علاقه مندان سبک شبیه سازی تجربه این اثر نوستالژیک وار را شدیدا پیشنهاد می کنیم.

Harvest Moon: Seeds of Memories

Harvest Moon: Seeds of Memories

سازنده: Natsume قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 151 / 113 مگابایت زبان:

LEGO Star Wars Force Builder

lego-starwars

A long time ago in a galaxy far, far away

جمله بالا در تیتراژ ابتدایی هفتمین قسمت از سری استاروارز اشک خیلی ها را در آورد. چون پس از حدود یک دهه، طرفداران این سری دوباره شاهد رویارویی خیر و شر در کهکشان ها بودند. خوشبختانه تا 2020 هر سال یک فیلم از فرنچایز مورد بحث روی پرده سینماها رفته و علاقه مندان به استاروارز می توانند تا آن موقع دلی از عزا در بیاورند. با این وجود اگر بیشتر دقت کنیم، میبینیم یک سال فاصله زمانی برای اکران هم مشکلات خاص خودش را دارد. پس برای کاهش عطش رویارویی دوباره با جمله ابتدایی متن چه راهکاری هست؟ راستش را بخواهید کم کم دلمان داشت برای لوگویی های دوست داشتنی تنگ می شد.

بنابراین LEGO Star Wars Force Builder را به عنوان یکی از پاسخ های سوال بالا در نظر گرفتیم. همان طور که از اسم بازی بر می آید، یکی از مهمترین المان های عنوان مورد بحث ساخت و ساز است. در Force Builder می توانید با تهجیزات بسیار وسیعی که بازی در اختیارتان می گذارد، سفینه های موجود در سری فیلم های استاروارز را بازسازی کرده یا ماشینی فضایی به سلیقه خود بسازید. پس از ساخت هر سفینه نیز باید برای تست، آن را در محیطی رانده و موانع را پشت سر بگذارید. علاوه بر این، با انجام ماموریت هایی که شخصیت های فرعی به شما می دهند، قابلیت آزاد سازی تجهیزات جدیدتر را خواهید داشت.

LEGO Star Wars Force Builder

LEGO Star Wars Force Builder

سازنده: EGO Systems قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 362 / 251 مگابایت زبان:

Warhammer 40,000: Freeblade

Warhammer-40,000-Freeblade

به نظر می رسد هفت سنگ امروز بیشتر به مذاق اندرویدی ها خوش بیاید. چون Warhammer 40,000: Freeblade نیز همانند Harvest Moon: Seeds of Memories در گذشته برای iOS عرضه شده و تازه چند روز قبل شاهد انتشار بازی در اندروید بودیم. در بازی نقش رباتی را خواهید داشت که هر مرحله باید با سه سلاح گوناگون به جنگ دشمنان برود. شاید نبردهای Freeblade در مقیاس های خیلی بزرگ اتفاق بیافتد اما مکانیزم های گیم پلی آن بسیار ساده بوده و عنوان مورد بحث یک on-rails shooter است.

یعنی در حرکت شخصیت اصلی محدودیت های بسیار زیادی وجود داشته و تنها کاری که باید انجام بدهید تیراندازی و کشتن ربات های دیگر خواهد بود. فارغ از گرافیک بسیار بالا، نکته ای که بازی موبایل سری وارهمر را جذاب می کند بخش شخصی سازی بسیار وسیع آن هست. بنابراین می توانید ربات خود را به دلخواه ساخته و با ارتقا آن یک ماشین کشتار به میدان نبرد بفرستید. این مطلب را بهانه می کنیم تا بگوییم عنوان مورد انتظار Total War: Warhammer در ماه آینده برای پی سی منتشر می شود.

Warhammer 40,000: Freeblade

Warhammer 40,000: Freeblade

سازنده: Pixel Toys قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 725 / 560 مگابایت زبان:

Orbit's Odyssey

Orbit-Odyssey

بارها جمله کلیشه ای پیش رو را گفته ایم اما Orbit's Odyssey بهانه ای شد تا دوباره آن را تکرار کنیم. بد نیست هر از چند گاهی از خشونت در بازی های ویدیویی فاصله بگیریم و با تجربه آثار متنوع تر نشان دهیم برای تفریح خود اهمیت قائلیم. استودیو Paperkyte با Orbit's Odyssey آمده تا یکی از همین «هر از چند گاه ها» را برای ما فراهم کند. هر مرحله از بازی در محیطی سیاره مانند اتفاق افتاده و شخصیت بامزه داستان باید با جمع آوری تمامی سکه ها، جواهراتی را به دست آورد.

مکانیزم کنترل بازی نیز بدین صورت است که با لمس صفحه اسمارت فون شخصیت اصلی به جلو حرکت کرده و اگر می خواهید به عقب بروید باید انگشتتان را از تاچ تلفن همراه بردارید. شاید در این گونه عناوین تنوع بسیار بالای مراحل نقشی حیاتی در جذابیت اثر داشته باشد، که Paperkyte هم به خوبی از پس این وظیفه بر آمده، اما با وجود تمام نکات مثبت بازی المانی که دل بازیکنان را می رباید بدون شک طراحی هنری بی نظیر آن است.

ه

Orbit's Odyssey

Orbit's Odyssey

سازنده: Paperkyte قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 65 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شایان
    شایان | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بازی مزرعه دار عالیه
    از بچگی بازی میکردم الانم که برای موبایل اومده خیلی خوشحالم
    البته بگذریم که شرکت natsume خیلی بد قولی کرد و چند ماهی دیر تر بازی رو عرضه کرد

مطالب پیشنهادی