ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز مشخصات Samsung Galaxy C5
تکنولوژی

انتشار جدول مشخصات Galaxy C5 در پایگاه داده بنچمارک AnTuTu

چندی قبل بود که موبایل میان رده Galaxy C5 با شماره مدل SM-C5000 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد. در آن مطلب اشاره کردیم که به نظر می رسد این رده از محصولات قرار است فاصله میان گلکسی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

چندی قبل بود که موبایل میان رده Galaxy C5 با شماره مدل SM-C5000 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد. در آن مطلب اشاره کردیم که به نظر می رسد این رده از محصولات قرار است فاصله میان گلکسی های سری A و J را با بدنه ای تمام فلزی پر کند.

به تازگی یکی از کاربران چینی Weibo توانسته به این اسمارت فون دست پیدا کند و بنچمارک AnTuTu را روی آن به اجرا درآورد. گرچه امتیاز به دست آمده توسط Galaxy C5 منتشر نشده، اما جدول مشخصات سخت افزاری آن در این نرم افزار به ثبت رسیده و تصاویر آن انتشار یافته است.

Samsung_Galaxy_C5_AnTuTu_Weibo

نکته جالب این مشخصات، رم ۴ گیگابایتی این موبایل است که آن را در رده پرچمداران قرار می دهد. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم با این رم ۴ گیگابایتی متناسب به نظر می رسد. سامسونگ از لحاظ دوربین نیز برای این میان رده خود سنگ تمام گذاشته؛ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی.

چیپست مجتمع اسنپدراگون 617 وظیفه رایانش را در Galaxy C5 برعهده خواهد داشت. اچ تی سی نیز در مدل One A9 از همین پردازنده بهره برده است. وجود این چیپ می تواند به معنی پشتیبانی از قابلیت Quick Charge 3.0 هم باشد، اما هنوز از این بابت مطمئن نیستیم.

پردازنده گرافیکی Adreno 405 اگرچه در رده پرچمداران این حوزه نیست، اما در انجام بازی ها در نمایشگر فول اچ دی این تلفن هوشمند نیز نا امیدتان نخواهد کرد. اطلاعات درز کرده شامل ظرفیت باتری نمی شود، اما می دانیم که این موبایل قرار است با اندروید 6.0.1 مارشملو عرضه گردد.

بر طبق شنیده های قبلی قرار است این محصول در ماه مه و کشور چین رونمایی شود و سامسونگ طبیعتاً پس از مدتی آن را در سایر نقاط جهان نیز ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی