ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با ارزش ترین برند
تکنولوژی

آمازون سعی در عرضه محصولات غذایی و کودک با برند اختصاصی خود دارد

خبرها حکایت از آن دارند که آمازون احتمالا فروش محصولات غذایی و کودک را از طریق آزمایشگاه های خصوصی خود آغاز خواهد کرد. براساس اعلام وال استریت ژورنال این شرکت قصد دارد قهوه، مغزهای خشک، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

خبرها حکایت از آن دارند که آمازون احتمالا فروش محصولات غذایی و کودک را از طریق آزمایشگاه های خصوصی خود آغاز خواهد کرد. براساس اعلام وال استریت ژورنال این شرکت قصد دارد قهوه، مغزهای خشک، ادویه جات و حتی غذا و پوشک بچه را با برند داخلی اش و از طریق چندین آزمایشگاه خصوصی که ظرف هفته های آتی قرار است راه اندازی شوند به فروش برساند و آنطور که گفته شده این محصولات صرفا به مشترکین سرویس پرایم آمازون ارائه می گردند.

طبق شایعات و خبرهای منتشر شده، قرار است که برندهای مختلف برای این محصولات یکی بعد از دیگری معرفی شوند و وال استریت هم ظاهرا از سه موردشان خبر دارد: Happy Belly که محصولات ابتدایی نظیر مغزها، چای و روغن های خوراکی با نام آن به فروش خواهند رفت؛ Wickedly Prime که اسنک و میان وعده ها را شامل می شود؛ و Mama Bear که کالاهای ویژه کودک رادر بر می گیرد.

مشخص نیست که راه اندازی هر کدام از این محصولات به چه میزان سرمایه نیاز دارد اما وال استریت ژورنال مدعی است که درخواست های ارائه شده از سوی آمازون برای ثبت علائم تجاری ویژه ریش تراش، پاستا و چیپس را مشاهده کرده است.

این را هم باید اضافه کنیم که آمازون در گذشته نیز تلاش کرده بود پوشک بچه اختصاصی خود را به فروش برساند اما به خاطر مشکلاتی که در طراحی آن محصول وجود داشت عرضه اش را متوقف کرد. تصور می شود که اینبار بزرگ ترین وبسایت خرده فروشی دنیا با فکر و اندیشه بیشتری وارد عمل شده و قصد دارد برند اختصاصی خود را راه اندازی کند. با در نظر داشتن اینکه شرکت مورد بحث سرویس تحویل خواربار خود را دارد، اینکه در صدد عرضه محصولات خود باشد زیاد هم اقدام عجیبی به حساب نمی آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی