ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پبل از Core پرده برداشت؛ گجتی کوچک و همیشه متصل به اینترنت برای پایش فعالیت های فیزیکی

در کنار «پبل ۲» و «پبل تایم ۲»، امروز شرکت پبل از یک گجت نوآورانه و جدید تحت عنوان Core با قیمت ۷۰ دلاری پرده برداشت. این گجت کوچک تنها یک ماژول است که می خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

در کنار «پبل ۲» و «پبل تایم ۲»، امروز شرکت پبل از یک گجت نوآورانه و جدید تحت عنوان Core با قیمت ۷۰ دلاری پرده برداشت. این گجت کوچک تنها یک ماژول است که می خواهد همیشه همراه شما باشد و توسط اتصال همیشگی اش به اینترنت، فعالیت های ورزشی شما را پایش کند.

بر عکس ساعت هایی که امروز از سوی پبل معرفی شدند، «کور» هیچ نمایشگری ندارد. در عوض، اندروید ۵ در آن به کار گرفته شده، اتصال 3G و Wi-Fi دارد و از طرفی، به GPS متصل است. پبل همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این گجت در نظر گرفته که می توانید از این فضا استفاده کرده تا موسیقی مورد نظر خود را منتقل نموده و سپس توسط یک هدفون بلوتوث به آن گوش دهید.

اگر در کنار Core، یکی از ساعت های جدید پبل را هم داشته باشید، این گجت می تواند داده های مربوط به مکان انجام فعالیت های ورزشی را در اختیارتان قرار دهد.

pebble core 2-w800

پبل خبر می دهد که باتری Core قابلیت این را دارد که تا پنج ساعت به شکل مدام به پخش موسیقی و همچنین اتصال GPS بپردازد. اما اگر صرفا بخواهید از GPS دستگاه در هنگام انجام فعالیت های ورزشی استفاده کنید، باتری آن تا یک هفته دوام خواهد داشت. کاربر می تواند پس از اتمام انرژی باتری، آن را توسط کابل USB و یا پد شارژر وایرلس، شارژ کند.

Core همچنین به یک میکروفون برای ضبط صدا مجهز شده و می توانید در مواقع ضروری از آن بهره بگیرید. یک کلید فیزیکی نیز در این گجت به کار گرفته شده که قادر هستید عملکردش را خودتان مشخص کنید.

pebble-core-2

پبل مانور زیادی در خصوص همین کلید فیزیکی می دهد و می گوید که توسعه دهندگان قادر هستند اپلیکیشن هایی ساخته و خودشان وظیفه این کلید فیزیکی را تعریف کنند. همانگونه که ذکر شد، این محصول در حال حاضر با قیمت ۷۰ دلار رونمایی شده اما سفارش آن از وب سایت کیک استارتر امکان پذیر بوده و در ژانویه سال میلادی آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی