ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Vortex G65 بیشتر آشنا شوید؛ سیستم دسکتاپی تازه MSI برای گیمینگ

MSI از جمله شرکت های چند ملیتی در تایوان است که در زمینه تولید محصولات سخت افزاری از جمله لپ تاپ، مادربورد، کارت گرافیک و آل این وان فعالیت دارد. این کمپانی به تازگی از سیستم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

MSI از جمله شرکت های چند ملیتی در تایوان است که در زمینه تولید محصولات سخت افزاری از جمله لپ تاپ، مادربورد، کارت گرافیک و آل این وان فعالیت دارد. این کمپانی به تازگی از سیستم دسکتاپی جدید خود به نام  Vortex G65 پرده برداشته که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی آن در رابطه با این محصول جلب می کنیم.

امروزه دنیای محصولات گیمینگ گسترده‌تر از هر زمان دیگری شده است. کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند با طراحی و ساخت محصولات مخصوص بازی، توجه گیمرها را به خود جلب کنند. در این میان محصولات جالب توجهی روانه بازار می‌َ‌شود که در این مطلب قصد داریم با یکی از آن‌ها بیشتر آشنا شویم. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر یک کامپیوتر دسکتاپ آماده و قدرتمند از سوی MSI داشته باشیم.

MSI Vortex G65 یک PC Gaming دسکتاپ است که در دل خود تجهیزات پرقدرتی را جا داده است. اولین نکته‌ای که درباره این محصول باید گفت این است که این محصول یک کیس فشرده و کوچک با ارتفاع حدود 28 سانتی‌متر است که مثل کنسول‌های بازی، قابلیت حمل و نقل خوبی را برای گیمرها فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در موقعیت‌های مختلف به گیمینگ بپردازند. MSI Vortex G65 دارای بدنه‌ای با گنجایش 6.5 لیتر است اما در عین داشتن جثه‌ای کوچک، سخت‌افزارهای قدرتمندی را به همراه دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این محصول را بتوان یک رقیب جدی برای کنسول‌های بازی دانست.

این محصول در حال حاضر در دو مدل G65 6QF و G65 6QD ارائه می‌شود که مدل 6QD از کارت گرافیک GeForce GTX 960 SLI و مدل 6QF از کارت گرافیک GeForce GTX 980 SLI در قالب ماژول‌های MXM بهره می‌ّبرد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده قدرتمند نسل ششم اینتل یعنی Intel Core i7 6700K و رم 16GB/32GB از نوع DDR4-2133 اشاره کرد. قابل ذکر است که با فشردن چند کلید ساده، می‌توان از فناوری MSI Shift بهره گرفت تا سیستم به‌طور بهینه و خودکار اورکلاک شود.

یکی از نگرانی‌هایی که در رابطه با محصولات گیمینگ با سایز محدود، مورد توجه است، مسئله خنک‌سازی آن‌هاست. اما در Vortex G65 نباید نگران خنک‌سازی دستگاه باشیم، چرا که فناوری Silent Storm Cooling به صورت 360 درجه و با نویز بسیار کم به خوبی از پس خنک کردن این دستگاه برمی‌آید.

این محصول به واسطه داشتن سخت‌افزار قوی، خروجی چندگانه تصویر تا وضوح 4K را برای کاربران فراهم می‌کند که در استفاده‌های گیمینگ و Multi-Tasking می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تغذیه قطعات داخلی این محصول توسط یک منبع تغذیه 450 وات با تأییدیه 80Plus Gold صورت می‌گیرد که در آن راندمان انرژی به مقدار بسیار بالایی رسیده است.

از نظر ارتباطی نیز این محصول دارای درگاه‌های متعددی است که شرح آن‌ها در تصویر زیر مشخص است:

همچنین گفتنی است که مدل MSI Vortex G65 6QF با داشتن کارت گرافیک GeForce GTX 980 به صورت SLI، دارای نشان VR Ready نیز است و می‌تواند تجربه‌ای جدید از واقعیت مجازی برای گیمرها رقم بزند.

این محصول از MSI در ایران با گارانتی شرکت ماتریس و با قیمت تقریبی 15 میلیون تومان عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مجوری
    مجوری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    ادم خندش میگیره و گریش وقتی میاد میبینه 2 سال پیش با 8 ملیون سیستم های اند میشد بست ولی الان با 15 ملیون هم نمیشه
    دره ایم مملکت رو باید گل گرفت

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    سیستم کاملاً high end نیست و سخت افزار بروزتر از این هم در بازار وجود داره. قیمتش بالاس و با قیمت کمتر از این میشه یک کیس بالاتر بست...

  • رضا H
    رضا H | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    ۱۵ میلیون مگه خدا آدموزده ۱۵ میلیون پول بده اونم واسه گرافیک ۹۸۰ Nvidia که مال دو سال پیشه و فناوریش ۲۸ نانو و مصرف نسبت به ۲۰۱۶ بالاس .... راحت یه سیستم با گرافیک ۱۰۸۰ سرهم میکنی ،خیلی هم بشه ۸ ۹ میلیون ،زیاد هم که بااشه قطعاااااااااااا از ۱۵ میلیون کمتره .... مخلص دوستان هر کی خواست سیستم گیم سر هم کنه به خودم reply کنه

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

      اهر وقت تونستی 2تا گرافیک 980 با هم و رم 16 و این پردازنده جور کنی و توی اورکلاک تونستی حرارتشو کنترل کنی اونوقت حرف شما درسته

مطالب پیشنهادی