ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی سه مدل بلندگوی بیسیم با توانایی ارائه صدای فراگیر 360 درجه معرفی کرد

هرچه به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 نزدیک تر می شویم، کمپانی های مختلف در معرفی محصولات جدید از یکدیگر سبقت می گیرند. در همین رابطه به تازگی LG از سه مدل بلندگوی بیسیم با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

هرچه به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 نزدیک تر می شویم، کمپانی های مختلف در معرفی محصولات جدید از یکدیگر سبقت می گیرند. در همین رابطه به تازگی LG از سه مدل بلندگوی بیسیم با قابلیت ارائه صدای فراگیر و 360 درجه رونمایی کرده است.

کوچک ترین مدل در بین سه بلندگوی جدید ال جی، PH2 نام دارد و شبیه توپ هاکی به نظر می رسد، ظاهری که توسط تولیدکنندگان دیگر نیز به کار گرفته شده. این وسیله سبک و ضد رطوبت که بند مخصوص حمل و نقل نیز دارد، با هدف استفاده در سبک زندگی فعال و پرتکاپو طراحی گشته.

البته این مدل همچون دیگر اسپیکرهای هم رده، چندان قدرتمند نیست، ولی با توان 2.5 واتی می تواند صدای شفاف و بیس ملایمی را برای کاربران فراهم سازد. همچنین طول عمر باتری آن 6 ساعت خواهد بود.

LGE Bluetooth Speakers

نمونه بعدی که PH3 نام گرفته، طراحی کاملاً نوینی دارد و به یک شمع شبیه است که چراغ تعبیه شده در بالای آن می تواند تا 5 رنگ مختلف را به نمایش درآورد. توان این بلندگو 3 وات اعلام شده، اما به خاطر ابعاد بزرگ تر و مدارات ویژه، قادر است صدای بیس بهتری را ارائه کند، ضمن اینکه طول عمر باتری آن نیز به 10 ساعت می رسد.

آخرین مدل هم طبیعتاً PH4 است که ظاهری آشنا همچون UE Boom یا JBL Flip دارد. این بلندگوی بزرگ و قوی با توان 16 وات و بیس عمیق، می تواند تا 10 ساعت مداوم به پخش موسیقی بپردازد.

لازم به ذکر است تمامی اسپیکرهای فوق به ارتباط بلوتوث در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز هستند. همچنین می توان به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شد و صدایی قوی تر را از آنها دریافت کرد.

به هر حال باید تا زمان معرفی رسمی بلندگوهای زیبای LG در نمایشگاه IFA 2016 منتظر باشیم تا بتوانیم در مورد قدرت و کیفیت آنها اظهار نظر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی