ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس های تبلیغاتی گلکسی فولدر 2 به بیرون درز کرد

طیف موبایل هایی که توسط سامسونگ تولید می شوند بسیار گسترده اند و علاوه براین، با اختلاف زمانی کوتاهی از یکدیگر نیز معرفی می گردند. یکی از تازه ترین محصولات این شرکت که البته هنوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

طیف موبایل هایی که توسط سامسونگ تولید می شوند بسیار گسترده اند و علاوه براین، با اختلاف زمانی کوتاهی از یکدیگر نیز معرفی می گردند.

یکی از تازه ترین محصولات این شرکت که البته هنوز هم معرفی نشده اما مجوزهای FCC و رگولاتوری آمریکا را دریافت کرده، گلکسی فولدر 2 است، که امروز ظاهرا عکس های تبلیغاتی آن به بیرون درز کرده.

براساس این تصاویر، زمان رونمایی از دستگاه بسیار نزدیک است و آنطور که عکس ها نشان میدهند این موبایل بدنه ای بسیار باریک دارد و رنگ طلایی هم برایش در نظر گرفته شده.

در مورد مشخصات تلفن هوشمند مورد بحث هم باید بگوییم که به یک چیپست اسنپدراگون 425 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز مجهز شده و نمایشگری با ابعاد 3.8 اینچ و رزلوشن 480 در 800 پیکسل دارد. علاوه بر این، دو گیگابایت رم برای این موبایل در نظر گرفته شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد، ضمن اینکه انرژی مورد نیازش را هم یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در مورد امکانات تصویری این دستگاه هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده و ابعاد آن برابر با 122 در 60.2 در 15.5 میلیمتر عنوان گردیده و ظاهرا وزنش هم از 155 گرم فراتر نمی رود. طبق شایعات قبلی قرار است که این موبایل همراه با اندروید مارشملو به بازار عرضه گردد.

gsmarena_001 gsmarena_002

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی