ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل می گوید بهتر است برای آیفون 7 مشکی براق قاب محافظ تهیه کنید

اپل در آیفون 7 که لحظاتی پیش معرفی شد، دو حق انتخاب برای کاربران علاقه مند به رنگ مشکی در نظر گرفته است، نخست مشکی عادی و رنگ دیگری که سازنده آن را «جت بلک» ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۴۴

اپل در آیفون 7 که لحظاتی پیش معرفی شد، دو حق انتخاب برای کاربران علاقه مند به رنگ مشکی در نظر گرفته است، نخست مشکی عادی و رنگ دیگری که سازنده آن را «جت بلک» نامیده و به بدنه ی براق پیانو شباهت دارد.

هرچند زرق و برق این نسخه نگاه های زیادی را به خود جلب می کند، اما سازنده هشدار داده که بدنه ی مدل «جت بلک» در مقابل خراشیدگی نسبت به رنگ های دیگر مقاومت کمتری دارد و بهتر است تهیه ی قاب محافظ را برای این مدل در نظر داشته باشید.

البته این هشدار چندان هم به شکل عمومی منتشر نشده و سازنده به ذکر موضوع در صفحه ی مشخصات آیفون در وبسایت خود بسنده کرده است. در این بخش از وبسایت شرکت ساکن کوپرتینو می خوانیم:

رنگ مشکی براق آیفون 7 پس از 9 مرحله پولیش و آدونیزه کردن به دست می آید. هرچند مقاومت بدنه ی این نسخه با رنگ های دیگر یکسان است، اما امکان دارد خط و خش های ریز ایجاد شده در اثر استفاده، روی این مدل بیشتر از بقیه قابل مشاهده باشد. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، توصیه می کنیم تهیه ی یکی از قاب های متنوعی که برای آیفون جدید طراحی شده را مد نظر داشته باشید.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم که نسخه ی جت بلک از آیفون 7 تنها با حافظه ی داخلی 128 و 256 گیگابایت به فروش می رسد و در صورتی که مدل 32 گیگابایتی بخواهید، لازم است رنگ های دیگر محصول (که در تصویر زیر قابل مشاهده هستند) را تهیه کنید.

iphone-7-02-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • masih
    masih | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    بگو باشه

  • آریا . M
    آریا . M | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    بدی آلومینیوم اینه هیچ رنگی به صورت استاتیک روی آن نمیشینه به غیر رنگ اصلی خود آلومینیوم .(یعنی بی رنگ )
    ولی این مشکل خط و خراش احتمالی روی بدنه با خرید کیس نازک 3 گرمی حل میشه .

مطالب پیشنهادی