ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه بررسی آنر 6X توسط کاربران؛ کمپینی تبلیغاتی یا حرکتی خلاقانه؟

آنر به عنوان یکی از زیرمجموعه های فعال در شاخه موبایل های اقتصادی و عامه پسندتر هوآوی، به خوبی جایگاه خودش را در دل علاقه مندان به صنعت تلفن های هوشمند پیدا کرده و قصد دارد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

آنر به عنوان یکی از زیرمجموعه های فعال در شاخه موبایل های اقتصادی و عامه پسندتر هوآوی، به خوبی جایگاه خودش را در دل علاقه مندان به صنعت تلفن های هوشمند پیدا کرده و قصد دارد همین سیاست را ادامه دهد.

همانطور که می دانید جدیدترین موبایل این شرکت تحت عنوان آنر 6X اواخر مهر ماه معرفی شد و مدتی بعد پای به بازار کشور چین گذاشت.

اما هوآوی برای عرضه این تلفن هوشمند در کشورهای اروپایی برنامه ویژه ای را تدارک دیده و به جای گرد هم جمع کردن تعداد بی شماری از متخصصین، منتقدین و رسانه ها، در نظر دارد دیدگاه هایی عمومی تری از کاربرانش دریافت نماید.

در واقع طی این برنامه پنج کاربر منتخب برند آنر فرصتی یک هفته ای خواهند داشت تا با موبایل 6X کار کرده و نظرات کاربردی و تجربی خود را در مورد عملکرد، باتری، دوربین و غیره یادداشت برداری کنند.

پس از آن هم یک هفته دیگر مهلت دارند تا نتایج و دیدگاه های نهایی خود را جمع آوری کرده و به سمع مدیران آنر برسانند؛ جمع بندی این فرآیند در مرحله آخر در وب سایت شرکت تولید کننده منتشر خواهد شد.

اما نکته جالب توجه و البته بحث برانگیز این ماجرا جایی است که پس از اتمام برنامه تنها یکی از کاربران مذکور شانس این را خواهد داشت تا موبایل آنر 6X را نزد خود نگاه داشته و به نوعی برنده ماجرا باشد.

این برنامه در نگاه اول جذاب و تحسین برانگیز به نظر می رسد، اما با نگاهی دقیق تر می توان دید که در هر صورت برند یاد شده هدیه ای را برای بهترین بررسی انتخاب کرده و همین مسئله، شرکت کنندگان را از تشریح یک بررسی بی طرفانه باز می دارد.

طبیعتاً کاربری که از دستگاه انتقاد کند برنده نخواهد بود؛ از طرفی هرگز نمی توان اعلام نظر یک «هوادار» را بدون بروز جانب داری و منصفانه دانست.

بنابراین می توان دریافت که برنامه ای که آنر ترتیب داده، بیشتر شبیه به یک کمپین تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر موبایل جدیدش است تا یک حرکت خلاقانه برای دسترسی به بررسی های عمومی از سوی کاربران.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی ابراهیمی
    مهدی ابراهیمی | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    طبیعتاً کاربری که از دستگاه انتقاد کند برنده نخواهد بود؟
    از کجا معلوم؟!

  • last past
    last past | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    ینی شما فکر میکنید جایزه رو به کسی میدن که بیشترین تعریف رو از گوشی کرده باشه؟
    من اینطوری فکر نمیکنم به سه دلیل:
    ۱- هیچ محدودیتی واسه تعریف کردن وجود نداره پس این یه هفته تجربه و آزمایش عملا به فنا میره(چون به چابلوسی ختم میشه)
    ۲- طبق گفته متن قراره دیدگاه ها و نتایج تو وبسایت منتشر بشه، پس آیا با عقل جور درمیاد که چابلوسی یکیو منتشر کنن؟
    ۳- بنظرم مهمترین هدف این حرکت پیدا کردن نواقص گوشی در عین حال اشاره به نقات قوتشه که بنظر من تجربه ای که به واقعیت نزدیکتر باشه و عاقلانه تر باشه برنده میشه

مطالب پیشنهادی