ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آشپزی به سبک گوگل؛ دستور پخت حرفه ای غذا در اپلیکیشن جستجوگر

جستجوگر گوگل هر روز هوشمندتر از دیروز عمل می کند و به مرور زمان شاهد اضافه شدن قابلیت های کاربردی بسیار بیشتری به آن هستیم. این روزها کافی است لغتی منطقی را در گوگل جستجو ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۰

جستجوگر گوگل هر روز هوشمندتر از دیروز عمل می کند و به مرور زمان شاهد اضافه شدن قابلیت های کاربردی بسیار بیشتری به آن هستیم.

این روزها کافی است لغتی منطقی را در گوگل جستجو کنید تا به صورت اعجاب انگیزی بهترین پاسخ و نتیجه در صدر لیست نمایش داده شود یا حتی گزینه های مختلفی در مقابلتان قرار بگیرد.

اگر در آشپزی دستی بر آتش دارید و از رجوع به انواع کتاب های آموزشی خسته شده اید، از این پس کافی است نام غذای مورد نظرتان را در اپلیکیشن موبایلی گوگل جستجو کنید تا به طیف گسترده ای از دستورهای پخت دسترسی داشته باشید.

به علاوه این مکانیزم جدید در کنار معرفی مواد اولیه و ارائه متدهای بهینه آشپزی، به موارد جانبی کاربردی دیگری مانند ظرفیت غذا برای هر بشقاب و مقدار و نوع استفاده از ادویه جات نیز اشاره می کند.

به عنوان مثال اگر «مرغ» را جستجو کنید، گوگل در ابتدا از شما می پرسد کبابی دوست دارید یا سوخاری؟ تند باشد یا با رب انار؟ پس از انتخاب سلیقه مورد نظرتان انواعی از دستورالعمل های پخت در اختیار قرار گرفته و می توانید فرآیند شیرین آشپزی را شروع کنید.

این سیستم حرفه ای جستجو در حال حاضر فقط در نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن گوگل در دسترس است، اما نسخه ساده تر آن را نیز می توانید در نسخه تحت وب آن تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی