ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بی توجهی سهامداران به وضعیت بحرانی؛ ارزش سهام سامسونگ رکورد زد

دفتر دادستانی ویژه کره جنوبی دیروز بالاخره نتایج تحقیقات خود در رابطه با رسوایی اخیر سیاسی-اقتصادی این کشور اعلام کرد. طبق آخرین اطلاعات، رئیس جمهور این کشور به صورت غیرمستقیم از افراد حقیقی و حقوقی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

دفتر دادستانی ویژه کره جنوبی دیروز بالاخره نتایج تحقیقات خود در رابطه با رسوایی اخیر سیاسی-اقتصادی این کشور اعلام کرد. طبق آخرین اطلاعات، رئیس جمهور این کشور به صورت غیرمستقیم از افراد حقیقی و حقوقی رشوه گرفته تا مزایایی را برای آنها قائل شود.

سامسونگ نیز متهم به پرداخت 37 میلیون دلار رشوه به دولت است تا حمایت آنها را برای ادغام دو شرکت زیرمجموعه خود جلب نماید. این مبلغ از طریق دوست صمیمی رئیس جمهور کره جنوبی دریافت شده.

علی رغم این بحران بی سابقه، سهامداران این کمپانی همچنان موضع خود را حفظ کرده اند. با وجود کاهش جزئی ارزش سهام سامسونگ طی چند هفته اخیر، بازار بورس دوباره روی خوش به آنها نشان داده و ارزش سهام به رکوردی جدید دست یافته.

در حالی که فقط دو روز به برگزاری دادگاه تاریخی «لی جائه-یونگ» رئیس کنونی سامسونگ باقی مانده، ارزش سهام سامسونگ الکترونیکس به رقم بی سابقه 2016000 وون کره معادل 1753 دلار آمریکا رسید. این رقم در تاریخ این کمپانی رکورد جدیدی محسوب می شود و نشان می دهد سهامداران به آینده این شرکت کاملاً اطمینان دارند.

گفتنیست بسیاری از کارشناسان معتقدند سال 2017 سال موفقیت های پی در پی سامسونگ خواهد بود و این کمپانی در حوزه های مختلف از جمله نمایشگر، چیپ پردازنده، چیپ حافظه و تلفن همراه به پیشرفت قابل توجهی دست خواهد یافت. با این حال محاکمه وارث امپراطوری 238 میلیارد دلاری سامسونگ و تغییرات مدیریتی و ساختاری ناشی از آن می تواند آینده نامطمئنی را برای این شرکت رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jebi
    jebi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    ظاهر سازي كذب

  • Mehdi.Tech
    Mehdi.Tech | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    ایول پرچم سامسونگ بالاس

مطالب پیشنهادی