ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل
تکنولوژی

مدرکی جدید که عرضه آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی در خرداد ماه را تایید می کند

تحلیلگر مشهور مینگ چی کو از مدت ها قبل عرضه قریب الوقوع آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی را پیش بینی کرده بود. حالا انتشار یک اسکرین شات نشان می دهد که این محصول به احتمال زیاد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تحلیلگر مشهور مینگ چی کو از مدت ها قبل عرضه قریب الوقوع آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی را پیش بینی کرده بود. حالا انتشار یک اسکرین شات نشان می دهد که این محصول به احتمال زیاد در ماه ژوئن (خرداد ماه) روانه بازار شود.

به احتمال زیاد آیپد پروی جدید از نمایشگری بدون حاشیه برخوردار باشد

اسکرین شات مذکور تحویل محوله ای از کیس محافظ این آیپد جدید را به خرده فروشی ها در تاریخ مذکور  نشان می دهد. لازم به ذکر است که «Urban ArmorGear» یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی برای محصولات اپل به حساب می آید.

بر اساس شنیده های پیشین، محصول فوق در ابعاد آیپد پروی ۹.۷ اینچی فعلی و با حاشیه های نمایشگر باریک به تولید خواهد رسید. ضمن این که در دل آن نیز پردازنده قدرتمند A10X اپل جا خوش خواهد کرد.

همانند آیفون 8، ابهامات زیادی در خصوص نحوه تعبیه حسگر اثر انگشت در آیپد پروی جدید وجود دارد، به خصوص که احتمال آن می رود این محصول از نمایشگری تقریباً بدون حاشیه بهره ببرد. برخی احتمال قرارگیری این سنسور در زیر نمایشگر را مطرح ساخته اند، در حالی که برخی دیگر انتقال آن به بدنه پشتی را محتمل تر می دانند، گرچه در خصوص محصولی با چنین ابعاد بدنه ای این کار چندان منطقی به نظر نمی رسد.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل از روز ۱۵ خرداد (۵ ژوئن) آغاز خواهد شد. به احتمال فراوان در این روز شاهد رونمایی از آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی