ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس موسیقی اپل
تکنولوژی

اگر اپل موزیک نسخه رایگان داشت، چه می شد؟ جیمی آیوین پاسخ می دهد

«جیمی آیوین» (Jimmy Iovine) به عنوان یکی از مقامات اپل در حوزه موسیقی و از برجسته ترین افراد در زمینه صنعت ضبط موسیقی معتقد است که اگر سرویس Apple Music به مانند Spotify دارای نسخه رایگان بود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

«جیمی آیوین» (Jimmy Iovine) به عنوان یکی از مقامات اپل در حوزه موسیقی و از برجسته ترین افراد در زمینه صنعت ضبط موسیقی معتقد است که اگر سرویس Apple Music به مانند Spotify دارای نسخه رایگان بود تا امروز حدود ۴۰۰ میلیون نفر کاربر داشت.

از نخستین روزهای ورود صنعت موسیقی به اینترنت همیشه اشتراک گذاری محتوای رایگان به عنوان عاملی برای جذب مشتری بیشتر مطرح بوده است. آیوین معتقد است که ارائه موسیقی رایگان راهکاری واقعاً موثر به حساب می آید، چرا که بسیاری از کاربران هرگز راضی نخواهند شد که برای شنیدن آهنگ مورد علاقه خود مبلغی را پرداخت نمایند، اما این دلیل نمی شود که اپل موزیک یا بیتس موزیک نیز پای در مسیر اسپاتیفای بگذارند.

اپل هرگز به دنبال ارائه نسخه رایگان سرویس موسیقی خود نخواهد بود

این مدیر اپل معتقد است که به جای جذب مشتری زیاد از طریق محتواهای رایگان، باید تجربه ای ویژه را برای آنها فراهم کرد. تجربه ای که ترغیب شوند بابت آن پول پرداخت کنند. از جمله این اقدامات ارائه اختصاصی و دست اول آلبوم های موسیقی برخی از هنرمندان است که مزیتی ویژه به اعضای این سرویس می بخشد.

جیمی آیوین باور دارد که Apple Music در حال حاضر پرچمدار فرهنگ عامه در جامعه است، چرا که سلیقه و ذائقه کاربران خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسد و می تواند حس خاص بودن را در آنها ایجاد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pine
    pine | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    حس خاص بودن ! اینا همه از عقده های حقارت ناشی میشه ها.حالا شما اصن خاص.چه کنیم؟ یه تشت قرمزم میتونین بخرین بزارین رو سرتون تو خیابون را برین.خیلی خاص میشه ادم.باور کن

  • pouriya.m&m
    pouriya.m&m | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اسپاتیفای بهتره ......

  • sd
    sd | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    هه چه توقعاتی از اپل داریدا .رایگان ???? اونم اپل?????

مطالب پیشنهادی