ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سیاه و آتشین؛ معرفی نسخه Black Fire از ب ام و X6 M و X5 M

شرکت ب ام و به تازگی از دو مدل خاص بر پایه مدل های X5 M و X6 M رونمایی کرده و آن ها را با نام Black Fire Edition به فروش خواهد رساند. این ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

شرکت ب ام و به تازگی از دو مدل خاص بر پایه مدل های X5 M و X6 M رونمایی کرده و آن ها را با نام Black Fire Edition به فروش خواهد رساند.

این دو کراس اوور به وسیله بدنه ای پوشیده از رنگ متالیک Sapphire Black، جلو پنجره ورژن M power و رینگ های 21 اینچی مشکی رنگ از سایر مدل ها متمایز می شوند. مورد خاص دیگر این نسخه، قاب آینه های جانبی بوده که به صورت استاندارد از جنس فیبر کربن ساخته شده اند.داخل کابین شاهد استفاده گسترده از چرم با کیفیت Merino هستیم که با رنگ بندی مشکی و قرمز، کنتراستی مطلوب و فضایی هیجان انگیز ایجاد کرده است.

این ترکیب رنگ جذاب به وسیله دوخت های قرمز در جای جای کابین از قبیل داشبورد، کنسول میانی و رودری ها کامل می شود. رنگ خاص بکار رفته در سقف کابین نیز حسی ایجاد می کند که کاملاً در تناسب با متریال و فضای داخلی این ورژن خاص است. تریم داخلی خودرو از نوع Piano Black بوده و نشان Edition Black Fire حک شده روی آن در قسمت شاگرد، همواره یادآور این است که سوار بر خودرویی خاص هستید.

فرمان M Performance ب ام و، با روکش آلکانترا و نشان آبی رنگ motorsport جز آپشن های سفارشی خودروست که البته در صورت انتخاب آن هزینه ای نخواهید پرداخت.

هر دو خودرو توان تولید 575 اسب بخار را از پیشرانه 4.4 لیتری V8 خود خواهند داشت و به یاری گیربکس 8 سرعته استپ ترونیک، در عرض 4.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست خواهند یافت.حداکثر گشتاور این پیشرانه رقم فوق العاده 750 نیوتون متر عنوان شده که در دور موتور 2200 تا 5000 قابل دست یابی است. این دو خودرو در آگوست 2017 عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    عالیه ولی کاش ی بیشتر از پشت و جلو رسیدگی میکردن و بهترین اتفاقی ک میتونه برا شاسی ایکس 6بیفته بشع اسکی کشید باهاش

مطالب پیشنهادی