ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت گوگل مپس iOS: ویجت راهنماهای محلی و گزینه های جدید تاچ سه بعدی

گوگل ساعاتی پیش به روز رسانی کوچکی برای نسخه iOS اپلیکیشن نقشه پرطرفدارش منتشر کرده است. اگر چه قابلیت های جدید این به روز رسانی خیلی بزرگ نیستند، اما می توانند زندگی را برایتان آسان تر کنند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

گوگل ساعاتی پیش به روز رسانی کوچکی برای نسخه iOS اپلیکیشن نقشه پرطرفدارش منتشر کرده است. اگر چه قابلیت های جدید این به روز رسانی خیلی بزرگ نیستند، اما می توانند زندگی را برایتان آسان تر کنند.

برجسته ترین قابلیت این نسخه اضافه شدن ویجتی برای راهنماهای محلی یا همان Local Guide هاست. به لطف این ویجت راهنماهای محلی در گوگل مپس می توانند نقاط مورد نظرشان را روی نقشه مشخص کرده و به آن عکس و بررسی اضافه کنند. شکی نیست که کار با ویجت برای این افراد به مراتب راحت تر از آن است که مجبور به باز کردن اپلیکیشن باشند.

اما در نسخه جدید گوگل مپس قابلیت های دیگری هم مشاهده می شود، از جمله گزینه های تازه ای برای 3D Touch تا بتوانید با اعمال اندکی فشار روی آیکن اپلیکیشن به دنبال رستوران ها و جاهای دیگر روی نقشه بگردید.

یک گزینه کارآمد دیگر هم اضافه شدن یادآور برای سفرهاست، که تا پیش از این در گوگل مپس شاهد آن نبودید. به گفته گوگل این به روز رسانی بسیاری از مشکلات و باگ های نسخه پیشین را هم برطرف می کند.

جهت دانلود نسخه 4.33 گوگل مپس برای iOS می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی