ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا به زودی قابلیت جستجوی صوتی به مرورگر موزیلا فایرفاکس اضافه خواهد شد

در حالی که گوگل با اضافه کردن ابزار «مسدودکننده تبلیغات» به کروم سعی دارد تا سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد، از آن طرف یکی از رقیب های قدیمی شان یعنی موزیلا هم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

در حالی که گوگل با اضافه کردن ابزار «مسدودکننده تبلیغات» به کروم سعی دارد تا سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد، از آن طرف یکی از رقیب های قدیمی شان یعنی موزیلا هم بیکار ننشسته و با وجود اینکه مرورگر این شرکت کاربران زیادی را به خصوص روی نسخه دسکتاپ از دست داده ولی آن ها همچنان سعی می کنند از قافله عقب نمانند.

حالا با توجه به گزارشات منتشر شده، تیم فایرفاکس امروز سه ویژگی جدید را روی مروگر خود آزمایش کرده و آن ها در تلاش هستند تا قابلیت جستجوی صوتی، توانایی ارسال فایل های حجیم و وجود یک دفترچه جداگانه درون خود مرورگر را با آپدیت های بعدی ممکن سازند.

البته اینکه آیا ویژگی های بالا را با نسخه های بعدی موزیلا فایرفاکس ببینیم همچنان معلوم نیست و حتی شاید تیم توسعه دهنده از قابلیت های آزمایش شده استفاده نکند. در واقع، ایده پشت تست های گروه موزیلا که با نام Test Pilot شناخته می شود بدین صورت است که آن ها طراح های جدیدی را امتحان کنند.

اگر به نتیجه برسند ویژگی ها به فایرفاکس اضافه می شوند اما با نداشتن کیفیت لازم ایده کنار گذاشته خواهد شد. بد نیست بدانید برای اشتراک گذاری فایل های بیش از یک گیگ مهم نیست طرف مقابل چه مرورگری داشته باشد. بعد از آپلود هم معمولا فایل ها پس از یک بار دانلود یا حتی یک روز که از اشتراک گذاری شان بگذرد پاک می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی