ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاخیر طولانی در عرضه آیفون 8 سبب خواهد شد مشتریان به سراغ موبایل های دیگر بروند

تونی ساکوناگی، تحلیلگر موسسه Bernstein معتقد است اگر عرضه مدل سالگرد ده سالگی آیفون برای مدتی طولانی به تعویق بیفتد، مشتریان در نهایت به سراغ موبایلی دیگر از تولیدکننده ای دیگر خواهند رفت. به گفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

تونی ساکوناگی، تحلیلگر موسسه Bernstein معتقد است اگر عرضه مدل سالگرد ده سالگی آیفون برای مدتی طولانی به تعویق بیفتد، مشتریان در نهایت به سراغ موبایلی دیگر از تولیدکننده ای دیگر خواهند رفت. به گفته ساکوناگی، مشتریان تا سه هفته حاضر به صبر خواهند بود و با نزدیک شدن به فصل تعطیلات کریسمس، پس از این بازه زمانی به سراغ محصولی دیگر رفته و از اپل فاصله می گیرند.

اپل تا به امروز در تولید موبایلی که با نام های آیفون 8، آیفون اکس یا آیفون ادیشن شناخته می شود با تاخیرهای گوناگونی مواجه شده است؛ مشکلاتی که از جمله آنها می توان به کمبود پنل های تامین شده OLED اشاره کرد. اپل نیاز دارد این پنل ها در زمان مقرر به خطوط تولید آیفون رسیده و روی دستگاه سوار شوند. گفتنی است ماه گذشته، یکی از مدیران فاکسکان در صفحه Weibo خود نوشت که 40 درصد از پنل های OLED دریافتی، امتیاز لازم برای قرارگیری روی موبایل های آیفون را کسب نمی کنند.

تا کمتر از یک هفته دیگر، اپل قرار است آیفون اکس را در مراسمی معرفی کند و انتظار می رود موبایل های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز در کنار آن رونمایی شوند. گفته می شود پیش فروش دستگاه از روز 15 سپتامبر آغاز می گردد و انتظار می رود مدل های 2017 آیفون، حدود یک هفته بعد به دست مشتریان برسند.

علاوه بر این ها، در شایعات شنیده ایم که آیفون اکس قیمتی بین 999 الی 1199 دلار خواهد داشت؛ ارزان قیمت ترین مدل، 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دو مدل دیگر با حافظه های 256 و 512 گیگابایت هم روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • alioooo77
    alioooo77 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    سلام به نطر شما فایده ای داره الان یه ایفون ۶ بخرم ؟یا ارزون میشه

  • noki a
    noki a | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    آره تا سه هفته صبر میکنن بعد میرن جی ال ایکس میخرن.
    و میگن اپل باهات قهریم تا قیامت. طرفدارهای اپل رو با طرفدارهای سامسونگ اشتباه گرفته.

  • ERFAN
    ERFAN | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    یه جوری گفتین انگار اینا که میخواستن ایفون ۸ رو بخرن الان گوشی ندارن????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی