ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در صورت شکست Face ID، اپل به سراغ حسگر زیر نمایشگر می رود

مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده اپل امروز در پستی نظراتش درباره برنامه های آتی اپل برای Touch ID و Face ID را منتشر کرد.مخاطب اصلی کو سرمایه گذاران اپل بودند و آن ها هم مثل دیگر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده اپل امروز در پستی نظراتش درباره برنامه های آتی اپل برای Touch ID و Face ID را منتشر کرد.مخاطب اصلی کو سرمایه گذاران اپل بودند و آن ها هم مثل دیگر کاربران کنجکاوند پاسخ سوالاتی از این دست را بدانند: آیا اپل سیستم تشخیص چهره را جایگزین حسگر اثر انگشت می کند؟ آیا از هر دو فناوری استفاده می کند؟ یا به عقب برگشته و Face ID را فراموش می کند؟

کو اعتقاد دارد برنامه های آینده اپل به میزان استقبال کاربران از سیستم تشخیص چهره بستگی دارد و اگر بازخوردهای آن ها مناسب باشد احتمال استفاده از دوربین «TrueDepth» و پشتیبانی از Face ID در موبایل های سال آینده بسیار زیاد خواهد بود. در این صورت رقبای اندرویدی نیز به استفاده از این سیستم روی خواهند آورد.در صورت عدم استقبال کاربران از فناوری تشخیص چهره و استفاده از حسگر اثر انگشت در موبایل های بعدی، اپل این سیستم را زیر نمایشگر تعبیه می کند، اما «3D Touch» باعث ایجاد چالش هایی در این راه می شود. او دلیل این مساله را اینگونه بیان می کند:

ماژول «3D Touch» باعث افزایش ضخامت پنل می شود و ممکن است روی کارایی سنسور زیر صفحه نمایش تاثیر منفی بگذارد، با این حال اگر Face ID نظر کاربران را جلب نکند، اپل روی این راه حل تمرکز می کند.

آیفون ایکس قرار است از آبان ماه به بازار عرضه شود و از آنجایی که قابلیت تشخیص چهره برای کاربران تازگی دارد، سوالات و تردیدهای زیادی درباره ایمنی و کارایی آن مطرح شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    در صورت شکست فیس‌آی‌دی ، برا همیشه اعتماد مشتریاشو از دست میده.اینقدر ناشی کاری و ریسک ....

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    فکر میکنم بزارن کنار چون چند سال پیش ماکروسافت کینکت رو رها کرد این هم همان کینکت هست
    سامسونگ هم حتی با دارا بودن اسکن چشم باز هم حسگر را دارد

  • بابک
    بابک | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    @jamalifar

    خدا اینجوری آفریدش، با اینم مشکل داری!!!؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی