ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا اپل از نام «Bionic» برای چیپست A11 استفاده کرده است؟

همان طور که می دانید جدیدترین آیفون های اپل با چیپست قدرتمند «A11 Bionic» معرفی شده اند که تا این لحظه برترین چیپست موجود در بازار موبایل بوده و از لحاظ توان پردازشی با گران ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

همان طور که می دانید جدیدترین آیفون های اپل با چیپست قدرتمند «A11 Bionic» معرفی شده اند که تا این لحظه برترین چیپست موجود در بازار موبایل بوده و از لحاظ توان پردازشی با گران قیمت ترین مک بوک 13 اینچی اپل برابری می کند. اما چرا کمپانی ساکن کوپرتینو از اسم «Bionic» برای چیپست جدید خود استفاده کرده است؟

طبق اطلاعات موجود هیچ دلیل خاصی برای انتخاب این اسم وجود ندارد! در واقع شرکت سازنده صرفاً برای راحتی در به خاطر آوردن اسم چیپست از یک نام در کنار کد A11 استفاده کرده که مشابه آن را سال گذشته با چیپست «A10 Fusion» دیدیم.

اپل برای افزایش جذابیت از اسم Bionic استفاده کرده است

اپل درباره انتخاب اسم «Bionic» اظهار کرده نام هایی مانند A8 یا A9 به تنهایی جذابیت خاصی نداشتند و در مقابل چیپست های رقبا چندان جالب به نظر نمی رسیدند؛ به همین خاطر شرکت از مدل A10 اقدام به انتخاب یک اسم خاص برای چیپست های موبایل خود کرده که با خاطر آوردن و اشاره کردن به آنها را راحت تر می کند.

گفتنی است اظهار نظر مورد بحث شبهات قبلی پیرامون دلایل انتخاب اسم های Fusion و Bionic را درباره اشاره به ویژگی های خاص از بین برده، و از این به بعد باید منتظر نام های جدیدی (بدون توجه به قابلیت ها) برای چیپست های بعدی اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • emad.atf
    emad.atf | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

    سال بعد میزاره A12 Fantom

    • emad.atf
      emad.atf | ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

      *phantom

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    فکر کنم به هوش مصنوعی اشاره داره دیگه!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی