ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دکمه اکو Echo Buttons آمازون
تکنولوژی

دکمه های اکو راهکار تازه آمازون برای تعامل با اسپیکرهای هوشمند Echo

کمپانی آمازون برای تکمیل تجربه کاربری اکوسیستم ابزارهای هوشمند سری Echo از «دکمه های اکو» (Echo Buttons) رونمایی کرد. کاربران با اتصال بی سیم این دکمه ها به بلندگوهای هوشمند آمازون می توانند اقدام به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی آمازون برای تکمیل تجربه کاربری اکوسیستم ابزارهای هوشمند سری Echo از «دکمه های اکو» (Echo Buttons) رونمایی کرد. کاربران با اتصال بی سیم این دکمه ها به بلندگوهای هوشمند آمازون می توانند اقدام به انجام بازی به صورت انفرادی یا گروهی نمایند.

گجت جدید امکان اتصال به اسپیکرهای اکو، اکو پلاس، اکو دات و اکو شو را خواهد داشت و به کمک آن می توان بازی های مختلفی را به انجام رساند. هر اسپیکر آمازون می تواند تا ۴ دکمه اکو را پشتیبانی نماید. به محض اتصال چراغی در درون دکمه ها با رنگی منحصر به فرد روشن می شود، بنابراین امکان تشخیص آنها از یکدیگر به وسیله همین رنگ ها وجود دارد.

در حال حاضر ۵ بازی در اکوسیستم اسپیکرهای هوشمند آمازون وجود دارند که می توان آنها را به کمک دکمه های جدید کنترل کرد. هرکدام از این عناوین امکان بازی به صورت انفرادی یا حداکثر ۴ نفره را به کاربر خود می دهند. به عنوان مثال در یکی از بازی های مورد اشاره سیستم سوالی را مطرح می کند و هر کس که زودتر دکمه خود را فشار دهد خواهد توانست به آن پاسخ دهد.

دکمه های اکو از طریق بلوتوث به اسپیکرهای هوشمند متصل می شود. منبع انرژی آن نیز دو باتری قلمی AAA خواهد بود که هیچ راهی برای شارژ آنها از طریق خود دستگاه در نظر گرفته نشده و می بایست پس از خالی شدن آنها را تعویض نمایید.

این محصول در حاضر در بسته های دوتایی و به قیمت ۱۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه مجازی آمازون عرضه می شود. بنابراین برای انجام یک بازی چهار نفره به کمک آنها می بایست حدود ۴۰ دلار پرداخت نمایید. البته به این رقم قیمت ۴ جفت باتری قلمی AAA را نیز اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲ آذر ۱۳۹۶

    مثلا شلوار پوشیدن?

مطالب پیشنهادی