ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل پرچمدار Honor V10 با رم 6 گیگابایتی رسماً معرفی شد

چند روزی است که منتظر معرفی رسمی پرچمدار «V10» از سوی برند Honor (زیرمجموعه هوآوی) هستیم و حالا کمپانی چینی رسماً از محصول مورد نظر رونمایی کرده است. موبایل آنر V10 که طراحی مشابهی با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

چند روزی است که منتظر معرفی رسمی پرچمدار «V10» از سوی برند Honor (زیرمجموعه هوآوی) هستیم و حالا کمپانی چینی رسماً از محصول مورد نظر رونمایی کرده است.

موبایل آنر V10 که طراحی مشابهی با نسل قبلی خود دارد، از سخت افزار پرچمداران خانواده میت 10 هوآوی بهره می برد و مدتی پس از عرضه در کشور چین، به سایر نقاط دنیا، احتمالاً با نام «V9 Pro» ارسال خواهد شد.

آنر V10 از چیپست قدرتمند کایرین 970 بهره مند است

Honor V10 به یک نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن +FHD مجهز شده که در آن مانند موبایل هوآوی میت 10، حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر جای داده شده است. تلفن مذکور همچنین از چیپست هشت هسته ای قدرتمند کایرین 970 برخوردار است که برای پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی، از یک واحد پردازش عصبی مجزا (NPU) بهره می برد.

دوربین اصلی پرچمدار آنر یک ماژول دوگانه است که با سنسورهای 16 مگاپیکسلی رنگی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم قابلیت عکاسی پرتره را فراهم کرده و برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که V10 به صورت پیش فرض از اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8 استفاده کرده، و از دو اسلات سیم کارت (که یکی از آنها نقش درگاه کارت حافظه را هم بر عهده دارد) بهره مند بوده و با وزن 172 گرم، به باتری 3750 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گفتنی است محصول جدید آنر در سه مدل با فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه می شود که دو نسخه از آنها با حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه رم 4 یا 6 گیگابایتی، با قیمت 410 و 455 دلار به فروش می رسند و ورژن گران قیمت با حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی، برچسب قیمتی 530 دلاری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۷ آذر ۱۳۹۶

    ای کاش زود بیاد به بازار ایران

  • hadi shahabi
    hadi shahabi | ۷ آذر ۱۳۹۶

    سابقه نشون داده سری v آنر هیچ وقت رسمی وارد نمیشه.غیر رسمیشم خیلی کمیابه.

  • hamid
    hamid | ۷ آذر ۱۳۹۶

    همه چیش محشره . قیمتشم عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی