ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مروری بر قسمت هشتم از فصل دوم گرند تور؛ تقابل گذشته و حال

جمعه گذشته قسمت هشتم گرند تور در حالی با عنوان "Blasts from the Past" آغاز گشت که از همان لحظات اولیه ورود سه مجری به داخل استودیو، ترکیب عجیب کت و تی شرت جیمز می ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

جمعه گذشته قسمت هشتم گرند تور در حالی با عنوان "Blasts from the Past" آغاز گشت که از همان لحظات اولیه ورود سه مجری به داخل استودیو، ترکیب عجیب کت و تی شرت جیمز می به سوژه ای برای شوخی کلارکسون تبدیل شد!

گرند تور

اندکی بعد از معرفی هایلایت های برنامه توسط جرمی، هموند بر پشت فرمان نسخه خیابانی جگوار D-Type یعنی XKSS نشسته و به تاریخچه شنیدنی آن پرداخت. در ادامه این آیتم کلارکسون با استون مارتین DB4 GT به هموند پیوست تا مقایسه ای جالب بین این دو خودروی اسپرت انگلیسی انجام شود.

The Grand Tour S02E08 Blasts from the Past

سکانس های این بخش که در شهر Pau فرانسه فیلمبرداری شده، بسیار جذاب از آب درآمده و می تواند - مخصوصا - برای علاقه مندان به خودروهای قدیمی و کلاسیک تماشایی باشد.

The Grand Tour S02E08 Blasts from the Past

با وجود خاص بودن جگوار XKSS و استون مارتین DB4 GT، جیمز عقیده داشت که این دو خودرو به هیچ وجه کاربردی نبوده و وسایل نقلیه امروزی در رفت و آمدهای روزمره بسیار بهتر و راحت تر هستند. برای اثبات این موضوع وی با یک دستگاه هوندا سیویک Type R به کلارکسون و هموند ملحق شده و سفری را در دامنه رشته کوه های پیرنه ترتیب داد.

The Grand Tour S02E08 Blasts from the Past

پس از گپ و گفتی توأم با شوخی های زیاد در بخش Conversation Street و پرداختن به اخبار و حواشی مدل هایی مثل لامبورگینی اوروس و فورد F-150 نوبت به بررسی سوپر اسپرت پر سر و صدای این روزهای فورد یعنی GT رسید. وظیفه اجرای این بخش به کلارکسون سپرده شده بود و وی بار دیگر با ادبیات و شوخی های خاص خود اطلاعات خوبی از سوپر اسپرت آمریکایی ها به مخاطبین منتقل کرد. ثبت رکورد با این خودرو در پیست اختصاصی گرند تور بخش پایانی مربوط به آیتم فورد GT بود.

The-Grand-Tour-S02E08-Blasts-from-the-Past

در بخش مهمانان برنامه یا همان Celebrity Face Off دو تن از هنرمندان عرصه موسیقی به نام های استیوارت کوپلند (Stewart Copeland) و نیک میسن (Nick Mason) به مصاف هم رفتند.

The-Grand-Tour-S02E08-Blasts-from-the-Past

بخش پایانی اپیزود هشتم به قسمت دوم از سفر جاده ای جیمز می، ریچارد هموند و جرمی کلارکسون با خودروهای یاد شده اختصاص یافته بود. این بخش در نهایت به بارسلونا و مسابقه ای جالب بین سه خودرو ختم شد.

The-Grand-Tour-S02E08-Blasts-from-the-Past

همانند هفته های گذشته، این اپیزود از فصل دوم گرند تور نیز نگاهی آمیخته به ظنز به موضوعات تماما خودرویی داشته و برای طیف گسترده ای از مخاطبین جذاب و دیدنی خواهد بود. با این حساب در اولین فرصت، زمانی را برای تماشای اپیزود هشتم اختصاص دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Aslan Salarkia
    Aslan Salarkia | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    این قسمت هم خیلی خوب بود، ولی ۲ قسمت قبل این فوق العاده بودن، قشنگ حس روزای اوج تاپ گیر رو داشت?
    در کل فصل ۲ به شدت بهتر شده و واقعا تماشاش لذت بخشه.
    ای کاش لابلانک هم بتونه تاپ گیرو به یه سر و سامونی برسونه، هیچ جذابیتی نداره دیگه

  • sina.z
    sina.z | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    ممنون آقای علیپور

  • asasoal
    asasoal | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    گزارش جالبی بود ممنون سعید جان

  • Amin Irani
    Amin Irani | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    طنز نه ظنز لطفاً قبل از پست کردن مطلب یه روخوانی ساده بکنید

مطالب پیشنهادی